AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Skrevet 16. desember 2019 hei.. overskriften sier det meste egentlig. skal egentlig ha eksamen i dag, men fikk rivende omganssyke i går som fortsatt står på; orker ikke gå ut, og mtp smittefare er det vel uansett best jeg ble hjemme. uansett, sendte melding til legesenteret ang sitasjonen i går, og fikk melding i dag hvor de sa jeg bare kunne komme innom når jeg har blitt frisk. er det bare å gå inn å hente attesten da eller? Anonymkode: 6bb35...2cc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Skrevet 16. desember 2019 Ja, da går du til legen når du er frisk. Du er ikke smittefarlig 48 timer etter SISTE oppkast. Du får da attest fra legen og du leverer den på skolen Anonymkode: 0b8a4...c73
Gjest Lama_Drama Skrevet 16. desember 2019 #3 Skrevet 16. desember 2019 Men husk å gi beskjed til skolen om at attesten kommer!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #4 Skrevet 16. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da går du til legen når du er frisk. Du er ikke smittefarlig 48 timer etter SISTE oppkast. Du får da attest fra legen og du leverer den på skolen Anonymkode: 0b8a4...c73 5 minutter siden, Lama_Drama skrev: Men husk å gi beskjed til skolen om at attesten kommer! Jepp.. Så litt stresset. Drar på torsdag (etter en annen eksamen), så må skaffe attesten før det, for må leveres innen to uker. Men jeg må ikke bestille time eller noe? Siden hun skrev bare kom innom? Er sikkert i resepsjonen Anonymkode: 6bb35...2cc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Jepp.. Så litt stresset. Drar på torsdag (etter en annen eksamen), så må skaffe attesten før det, for må leveres innen to uker. Men jeg må ikke bestille time eller noe? Siden hun skrev bare kom innom? Er sikkert i resepsjonen Anonymkode: 6bb35...2cc Legen har skrevet attesten da du ringte, så henter du den i resepsjonen. Ring skolen i dag Anonymkode: 0b8a4...c73
Gjest Lama_Drama Skrevet 16. desember 2019 #6 Skrevet 16. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp.. Så litt stresset. Drar på torsdag (etter en annen eksamen), så må skaffe attesten før det, for må leveres innen to uker. Men jeg må ikke bestille time eller noe? Siden hun skrev bare kom innom? Er sikkert i resepsjonen Anonymkode: 6bb35...2cc Den ligger nok klar i resepsjonen ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå