Gå til innhold

Hvordan finne igjen dagboka mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nesten sentimental her jeg sitter på jobb. Et eller annet fikk meg til å logge meg inn på Kvinneguiden igjen. 7 år siden forrige gang, og ca 19 år siden første gang. Kan det stemme? Har kvinneguiden eksistert så lenge? Her inne hadde jeg uendelig mange timer over flere år. Jeg har byttet jobber, stiftet familie, fått barn og levd et liv.  Jeg har også startet opp igjen med nye nick og blanke ark i løpet av årene. Veldig gøy å huske brukernavn og passordet til den ene:) Jeg hadde en dagbok her inne. Hvordan finner jeg igjen den tro? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen tilbake. :)

Mange år siden du var innlogget sist ja. Jeg har vel ca 12 års fartstid her på forumet, og 16 år totalt i forumverden når jeg regner med diverse andre forum jeg startet med da jeg var rundt 13 år. Rart... :)

Hvis du husker tittelen skulle det vel gå an å Google den? Evt kan du gå under "mine innlegg". Der kommer jo alt du har skrevet i opp. 

Skrevet

Jeg husker ikke tittelen eller noe. Jeg søkte litt random, men fant den ikke. Mulig det er nytt system etter at jeg var her sist. For det ligger ikke under "mine innlegg, eller " siste innlegg".

Skrevet

Link til dagboka mi fra 2007 lå i profilen min. 🤭🤭 #amatør Endelig tilbake!😍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...