AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Er dette bra skrevet? Har skrevet tanker i lang stund nå og lurer på om det er bra? Kom gjerne med konstruktiv kritikk!! Har du noen gang sittet i et rom helt alene å sett deg rundt. Sett deg rundt i rommet etter tegn om hvorfor du burde leve. Sett deg rundt etter et tegn om at du er elsket. Men, så finner du ingenting? Det er følelsen om at du ikke fortjener noe, og at du er lite verdt. Jeg sitter med denne følelsen nå. Følelsen om at ingen vil ha meg her i livet selv om at flere sier det til meg. Jeg bare forstår ikke hvordan personer kan si til meg at jeg er verdt noe når kroppen min, hjernen min og ikke minst hjertet mitt sier helt det motsatte. Jeg får mange spørsmål når folk sier det til meg. Hvorfor lyver du til meg? Trodde vi var venner? Anonymkode: e1f56...611
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Jeg synes det var bruktbart, men ikke så mye mer enn det..... Anonymkode: e1f56...611
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 Det er grammatisk nesten uleselig. Innholdsmessig er det godt nok til å være en snutt av en utgitt barne- eller ungdomsbok. Men det utgis veldig mye dårlig nå når det er så billig å trykke opp bøker, og det er ikke en god snutt. Anonymkode: d22e8...755
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Hei Ønsker du å gi ut bok? Hva skal den handle om - tema, konflikt, vendepunkt, budskap, målgruppe? Trist å lese hvilke tanker du sitter med. Det er mye hjelp i å skrive. Så det må du fortsette med ☺️
_popcorn_ Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod 1
Fremhevede innlegg