Gå til innhold

Hva vil du forvente av mann 62 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seksuelt sett. En ganske seksuelt aktiv mann, enkemann som har prøvd litt forskjellig de siste 10 årene han har vært alene. 
hva hadde du forventet?

Anonymkode: 62cfc...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke ventet noe særlig. En så gammel mann har forlengst gått ut på dato ( selv om han ikke skjønner det selv). 

Anonymkode: 39a80...cf7

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville forventet vaniljesex, med samleie ca 1 gang i uken.

Anonymkode: 9f221...37f

• Liker 2
Skrevet

Dårlig stamina, mye svette og pesing

Anonymkode: f13a9...4d3

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville ikke ventet noe særlig. En så gammel mann har forlengst gått ut på dato ( selv om han ikke skjønner det selv). 

Anonymkode: 39a80...cf7

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dårlig stamina, mye svette og pesing

Hvorfor mener dere å vite dette?

Anonymkode: 37543...554

• Liker 7
Skrevet

At han lot meg være i fred, seksuelt sett. Siden han er gammel nok til å være min far 😛 

Anonymkode: 70097...575

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De er bitre surmegger som ingen vil ha 😂 De vet antakeligvis ingenting om temaet. 

Anonymkode: 48020...dd6

• Liker 1
Skrevet

Som å ligge med et svett, hårete oljefat sammenlignet med en i 25 - 30-åra. Ja, jeg har prøvd begge deler.

• Liker 4
Skrevet

Husk at de fleste her som sbarer er antageligvis kvinner under 50. For oss blir 62år altfor gammelt og alle vet ting ikke fungerer like bra som før.

For noen på 50+ så går det vel.

Anonymkode: b4b1d...8a5

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spør om forventninger. Det er mine forventninger. 

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er bitre surmegger som ingen vil ha 😂 De vet antakeligvis ingenting om temaet. 

Anonymkode: 48020...dd6

27 år, seksuelt aktiv ;) Her spurte han om hva vi ville forventet av han. Og vi svarer. Prøv å ikke bli så såra 

• Liker 5
Skrevet

🤮🤮🤮

Anonymkode: a29a7...d33

• Liker 2
Skrevet

Alle dere som ikke har forventninger om god sex med en 62 åring, dere tar fullstendig feil. Så det er bare å se frem til å bli så gammel.  Jeg snakker av erfaring og dere kan glede dere til å bli positivt overrasket 😊

Anonymkode: 4d77c...a05

• Liker 8
Skrevet

Ville aldri falt meg inn å tenke over det, men siden du spør så høres det guffent ut. Så sant han ikke ser 20 år yngre ut.

Anonymkode: fd940...9da

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle dere som ikke har forventninger om god sex med en 62 åring, dere tar fullstendig feil. Så det er bare å se frem til å bli så gammel.  Jeg snakker av erfaring og dere kan glede dere til å bli positivt overrasket 😊

Anonymkode: 4d77c...a05

Og julenissen finnes 🎅🏼

• Liker 3
Gjest Nimbus2000
Skrevet

Alle kvinnene på forumet som klager over at KG-mennene rakker ned på eldre kvinner burde få med seg denne tråden slik de skjønner at KG-mennene ikke er noe verre enn KG-kvinnene. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feks er skuespiller Viggo Mortensen født samme år. Tenker dere slikt om han også?

https://www.imdb.com/media/rm2391833600/nm0001557

Anonymkode: 62cfc...56e

Ja dessverre. Han har tapt seg veldig de siste 5 årene. 

• Liker 3
Skrevet

Forventninger er kanskje litt feil ord, det er mer hva en mann på den alderen kan tilby som igjen er avhengig av hvor åpen han er og hvor åpen den andre er. 

Jeg har en kjæreste som er 66 år - og gu' hjelpe så mye gøy vi har det i halmen. Vi er åpne om våre ønsker og begjær, og etterkommer dette så langt det er innenfor begges komfortsone. Vi har et veldig fint sexliv, i tillegg til at vi er flinke til å gi hverandre oppmerksomhet i form av kjærtegn som klemmer, plutselige kyss, stryking osv., eller andre ting som en kopp kaffe, snacks, e.l. når vi sitter og har hjemmekontor. 

En eldre mann er ikke ensbetydende med at nå er det kroken på døra for alt kjødelig, og det er heller ikke ekkelt. Kjæresten min gikk fra å være en bekjent til å bli en god venn til å bli kjæresten. Rent seksuelt klarer han fint å tilfredstille mine behov, men det er som medmenneske og menneske - også i senga - at han virkelig kommer til sin rett. 

- Kvinne, 44

Anonymkode: fae47...bd7

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og julenissen finnes 🎅🏼

SantaWithKids2014.thumb.jpg.2ba2752ce6e90c7d91241dcbf349834d.jpg

Ja, får da håpe det. Hadde tatt seg ut om barna satt på en gammel fremmed mann som delte ut godteri!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...