Gå til innhold

Chinese crested oppdrettere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har falt veldig for denne hunderasen. Har mye erfaring med store raser, som krever en hel del trening. Alt fra schäfer til fuglehund. Har drevet litt avl tidligere i samarbeid med oppdrettere, ja, jeg føler jeg har en del kunnskap om hund. 

Men, som sagt. Jeg har virkelig falt ordentlig for denne rasen, og spesielt de helt mørke med hvit manke. Det jeg håper her inne, er at noen her vet om noen som driver seriøst oppdrett her i Norge. Ja, jeg er villig til å kjøre noen dager for den perfekte valp, og villig til å vente på den perfekte valp. Kanskje noen vet om noen seriøse, og flinke oppdrettere utenfor Norge? Danmark, evt Sverige? 

Håper på mange svar :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med valpeformidler i raseklubben først og fremst. De har peiling på dette, og kan formidle deg til en seriøs og god oppdretter.

Anonymkode: ab81e...da4

• Liker 1
Skrevet

Og kanskje meld deg inn i noen fb-side for rasen? Der vil du kunne høre andres erfaringer med ulike oppdrettere 

Anonymkode: 417ce...37c

Skrevet

Gå inn på facebooksiden. Der er det kjempemange å spørre. Miljøet er såpass lite at de fleste er enige om hvem som er de beste og har god oversikt over hvem som ikke skulle fått drive med oppdrett. 

Anonymkode: 04360...672

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...