Gå til innhold

Hva tenner du på ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å få snø i fjeset og kanskje innenfor klærne, ofte mens man ligger i snøen med den som døper sittende eller liggende oppå seg.

Anonymkode: b3389...e12

Men det er nok mest tanken som pirrer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 18.12.2019 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Hva er snødøpt? 

Anonymkode: 88877...2b2

Det går an å avtale for eksempel at man ikke skal ta snø i nakken på hverandre, bare i fjeset. Se forrige svar...Dette føles litt sært. Men kanskje det var sånn jeg en gang oppdaget spenningen mellom kjønnene, gjennom å se gutter og jenter gjøre dette med hverandre, og etter hvert  bli med på det. 

Skrevet

M25. Tenner på litt forskjellig men mest helt ordinær nakenhet.

Anonymkode: f8946...57a

• Liker 1
Skrevet

Tenner på mye, men det som jeg fantaserer mest om går under bodysuit/skinsuit disguise. Kort fortalt, se for deg full body kostyme som gjør at du kan oppleve sanser/følelser som en annen person.

Skrevet

Ingenting. Det er så mye prat om sex at man rekker bli lei av sex, selv uten å ha sex.

Anonymkode: 84762...db7

Skrevet

Tenner mest på noe av det som frastøter meg mest. Men bare i fantasien. Gamle Freud kalte dette kontrafobisk tiltrekning.

Anonymkode: c07df...e7a

Skrevet

Tenner på kvinner med litt romper , 

Skrevet

Tenner mest på "kosesex". Liker nærhet, at han kysser meg på halsen og holder armene rundt meg. Han må gjerne ta meg hardt, det er sånn han liker det, så lenge jeg kan få ligge/sitte så tett inntil han som mulig. 

Anonymkode: 17ec4...eeb

Skrevet

K26 

tenner ekstremt på når dama mi stønner (100% normalt tenker jeg) generelt det å tilfredsstille gjør meg veldig tent. blir så kåt at det renner av meg😂
ellers, små pupper der niplene vises gjennom skjorta, det er jeg svak for. Pene armer, slanke med definerte muskler (damemuskler, ikke bodyfitnesshulkenpump), nedre del av magepartiet er jeg også svak for der det blir en definert «V» av magemusklene. 
En real (verbal) fight kan jeg også lett bli våt av, dette er sært, dét vet jeg. Er vel ikke helt normalt å bli kåt av å krangle😂

Anonymkode: 5b9bf...fa6

• Liker 1
Skrevet

Lyden av vibratoren og sengknirk fra leieboeren min🙈

Gjest Alterego666
Skrevet
18 timer siden, Ivy skrev:

Tenner på mye, men det som jeg fantaserer mest om går under bodysuit/skinsuit disguise. Kort fortalt, se for deg full body kostyme som gjør at du kan oppleve sanser/følelser som en annen person.

Oi! Den var spennende!☺️

Skrevet
På 16.12.2019 den 2.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt meg i det mange ganger når jeg ligger og fantaserer eller drømmer, så er det mange ting jeg egentlig tenner på

Jeg har en stor fetisj for bl.a. strømpekledde ben. De finnes jo overalt nå i denne tiden av året - og det er også slik at jeg syntes det kan være deilig å "tyvlåne" strømpebukser/stay ups av venniner osv.. for å kjenne stoffet mot egen hud... Andre igjen tenner jo på at noen tisser, se mannen knulle ei annen dame osv..

Så en liten runde med quiz:  Hvem er du (dame/mann) Alder og hva tenner du på (kan godt være flere ting) - kjørr

Anonymkode: 63615...8fa

Tenner oftest sigaren, jeg.  😯

Anonymkode: f1bf0...c35

Skrevet

Tanken på å lage en baby. 

Pluss masse andre greier. Men det med babyen er vel det mest "hemmelige". 

Anonymkode: 0080e...52a

Skrevet

At hun er minst 15 år eldre enn meg  ............ og gift !

Anonymkode: e35ba...909

Skrevet
On 12/21/2019 at 2:17 PM, Alterego666 said:

Oi! Den var spennende!☺️

Folk flest syns kanskje det er mer sært. men artig å se andre syns tanken kan være spennende! :)

Skrevet
1 time siden, Ivy skrev:

Folk flest syns kanskje det er mer sært. men artig å se andre syns tanken kan være spennende! :)

Jeg elsker oppspore rompper, faste og deilig, det gjør selv en stripper kåt

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, Ivy skrev:

Det var helt ukjent for meg, og jeg blir umiddelbart tiltrukket av det som er nytt og spennende. Koblet mot sex, så..... Vel, det gir seg selv. 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...