Gå til innhold

Tonje Blomseth


sminkeveska

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som synes at det er utrolig creds til denne dama? Har dere sett "Vill i hjertet" på TV2 sumo?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker denne unge jenten veldig godt, ble ikke imponert da hun var med i Farmen kjendis.
Men enig med deg, Vill i hjertet får vi se henne i sitt ess. Elsker bildene hun legger ut på instagram.❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
6 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Jeg liker denne unge jenten veldig godt, ble ikke imponert da hun var med i Farmen kjendis.
Men enig med deg, Vill i hjertet får vi se henne i sitt ess. Elsker bildene hun legger ut på instagram.❤️

Hun trakk jo seg fra farmen fordi, hun er høysensitiv og trives best i sitt eget selskap.

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er imponert! Virker som hun er litt imponert selv også, he, he - men det er jo egentlig veldig bra!! Jeg hadde jo aldri klart å leve slik selv. Iallfall ikke hvis jeg ikke MÅTTE.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med mennesker som velger sin egen vei.

Ikke alle har behov for en stor flokk rundt seg, ha noen de må høre til. Eller å få bekreftelse i heletatt, dette handler om å være trygg på seg selv. Så mange usikkre kvinner det er der ute så er det flott å se på Tonje!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan de tenkte at de bare kunne sette opp en hytte uten tillatelse for å så bli overrasket over at de måtte rive den.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sansen for henne, ikke minst pga jeg synes det er skikkelig bra at det også finnes «influensere» (liker ikke det ordet, men påvirkere høres litt teit ut) som Tonje som er ett realt motstykke til alle disse influenserne som lever av å fronte et høyt forbruk, botox, plastisk kirurgi, sminke og løshår. 

Det er så utrolig bra at våre unge jenter (og gutter) kan ha mennesker som Tonje som forbilde i stedet for oransje plastikkjenter 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, skruf skrev:

Jeg har sansen for henne, ikke minst pga jeg synes det er skikkelig bra at det også finnes «influensere» (liker ikke det ordet, men påvirkere høres litt teit ut) som Tonje som er ett realt motstykke til alle disse influenserne som lever av å fronte et høyt forbruk, botox, plastisk kirurgi, sminke og løshår. 

Det er så utrolig bra at våre unge jenter (og gutter) kan ha mennesker som Tonje som forbilde i stedet for oransje plastikkjenter 

Enig, dagens kvinner lever i en falsk verden. Rosa fantasiverden.

Trist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som nevnt her, er det flott at hun er ett motstykke til insta og bloggepikene der ute, og at hun uten å kanskje mene det mulig inspirerer noen til å se hvor viktig og riktig det er for oss å ferdes  i naturen.

Jeg merker at temperamentet hennes er litt for fyrrig og aggressivt enn hva jeg personlig setter pris på i ett menneske. Men nå har ikke vi samme omgangskrets akkurat, så det er ganske irrelevant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...