Gå til innhold

Hvor ofte bytter du mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor bytter du når du bytter?

Anonymkode: 6b87e...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter når den gamle slutter å fungere ordentlig. I praksis betyr det at jeg bytter hvert tredje til fjerde år. 

Den forrige hadde jeg i fire år, og da hadde jeg byttet batteri på den to ganger.  Den jeg har nå, har jeg hatt i litt over to år, og håper den funker minst et år til. 

Gjest commeilfaut
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor bytter du når du bytter?

Hver gang jeg bytter jobb. Altfor ofte, annethvert år i snitt.

Skrevet
2 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg bytter når den gamle slutter å fungere ordentlig. I praksis betyr det at jeg bytter hvert tredje til fjerde år. 

Den forrige hadde jeg i fire år, og da hadde jeg byttet batteri på den to ganger.  Den jeg har nå, har jeg hatt i litt over to år, og håper den funker minst et år til. 

Det må vel ha vært feil på den først, 3 batterier på 4 år? Hvilket merke var det?

Skrevet

Jeg bytter når den gamle ikke lenger fungerer, enten pga at batteriet lader seg ut på kort tid eller at programvaren ikke lenger henger med og klarer å kjøre apper som stadig må oppdateres. Litt over hvert tredje år har vært praksis for de siste telefonene jeg har hatt. Forrige hadde jeg i litt over tre år, og samme med den før der igjen. Nåværende har jeg hatt i to og et halvt, og den holder forhåpentligvis minst et halvår til. 

Skrevet

Jeg har min telefon i rundt 3 år. Har nå en Samsung som jeg har hatt i 2,5 år. Planen er å kjøpe ny før sommerferien.

Anonymkode: ee68b...707

Skrevet

Når den jeg har ikke fungerer optimalt lenger. Dvs, som regel når batteriet ikke holder. Siste mobil hadde jeg i nesten 3 år. Bruker mobilen mye, så batteriet slites fort 

Anonymkode: c2c46...624

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må vel ha vært feil på den først, 3 batterier på 4 år? Hvilket merke var det?

Det var en Samsung Galaxy S3. 

Det første batteriet ble byttet litt over et år etter at telefonen ble kjøpt. Det andre batteriet ble byttet to år etter det. Mulig jeg kunne ha klaget til forhandleren? 

Skrevet
28 minutter siden, Perelandra skrev:

Samme her. Vanligvis bruker jeg samme mobil i fire til fem år,

Anonymkode: 820a3...745

Skrevet
28 minutter siden, Perelandra skrev:

Det var en Samsung Galaxy S3. 

Det første batteriet ble byttet litt over et år etter at telefonen ble kjøpt. Det andre batteriet ble byttet to år etter det. Mulig jeg kunne ha klaget til forhandleren? 

Det er noe garanti på det ja, men husker ikke hvor mange år, kanskje to? Noen som vet?

Har hørt at Iphone er designet slik at de holder ca 3 år for at folk skal kjøpe nye, så det er nok to år eller under tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...