AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #21 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg skjønner ikke helt hva dette handler om, eller hvor dette med dyrene passer inn i sammenhengen. Men ut fra måten Ts ordlegger seg på her, så tenker jeg at profesjonell hjelp er det riktige. Det er trist at du ikke har det bra og er ensom Ts. Håper du får noen form for hjelp og rådgiving. Anonymkode: 0896e...eaa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmatian Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #22 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Og når hunden ikke slutter når man sier nei? Hvorfor er det slemt å dra i selene når hunden stopper konstant? Hvordan er det mishandling å snakke til hunden? De fleste gjør det. Å dytte, lugge og jage barn er ikke ille om moren er deppa? Jeg vet ikke hvor mange forskjellige som har svart til nå; greier ikke å følge med på kodene. Endret 15. desember 2019 av Dalmatian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #23 Del Skrevet 20. desember 2019 På 15.12.2019 den 17.59, Dalmatian skrev: Jeg er overhodet ikke ansvarlig for hvordan andre mennesker velger å behandle meg. Ikke meg du siterte, men det er slik at folk, inkludert deg, dømmer folk etter første inntrykk og behandler dem deretter. Du har faktisk ansvar for at andre skal få et godt første inntrykk av deg som person. Om du hele tiden har holdningen at "alle andre er fæle/dumme/utrivelige" så merker andre det og tenker at du ikke vil bli kjent med dem. Så når du nå har sluttet med øyekontakt, så viser du at du ikke er interessert i å bli kjent med noen. Og det er forskjell på å kose katten på nakken og å løfte katten i nakkeskinnet. Sistnevnte er vondt for katter. Anonymkode: 77454...987 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #24 Del Skrevet 20. desember 2019 Du fremstår som veldig bitter. Og veldig lite villig til å ta ansvar for eget liv. Jeg synes synd på deg, men tror ikke vi her på KG kan hjelpe deg, for du blir bare sint og legger verste mening inn i alt vi sier. Anonymkode: 5ea1b...66c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 20. desember 2019 #25 Del Skrevet 20. desember 2019 Første innlegget syntes jeg synd i deg, fikk litt medfølelse, dog, når man ser hvordan du går til angrep på folk her - som stiller deg helt legitime spørsmål, så skjønner nok alle hvorfor folk trekker seg unna. Tror du trenger mer hjelp enn hva tilfeldige mennesker her på KG kan gi deg, går du i noen form for behandling? (Forventer ikke noe seriøst svar fra deg altså, mer svar og utskjelling av typen hvor idiot jeg er som ikke forstår noenting og blah blah). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmatian Skrevet 20. desember 2019 Forfatter #26 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) Jeg har ikke angrepet noen her inne noe mer enn de har gjort mot meg. Jeg har aldri løftet en katt etter nakken så slutt å insinuere det. Jeg snakker aldri med mennesker på snart ti år så det du mener om at jeg gir dårlig inntrykk er tull og idioti. Jeg var ikke sånn her for seks år siden eller når jeg snakker med folk. Om du tror man snakker om det man skriver på forum er du komplett imbesil og fortjener å ikke bli trodd på den måten du ikke tror på meg. Jeg er ikke ansvarlig for hva andre tenker om meg. Er andre ansvarlig for hva jeg tenker om dem? Det går jo ikke opp etter din logikk. Jeg hadde tenkt å gå ut i dag, men etter å ha lest alt det tullet og spekulasjonen dere skriver om noen dere ikke har møtt, vil jeg ikke mer Dere har ødelagt livet mitt. I stedet for å ta det ut i fra det jeg ærlig innrømmer så skal dere legge på spekulasjoner for det passer deres erfaring. Jeg tar ansvar for alt jeg har gjort i livet. Når man ikke blir trodd gang på gang så blir det sånn. Er ikke du ansvarlig for hva jeg tenker om deg, etter din egen logikk? Så hvorfor klager du på reaksjonen min da? Hver dag må jeg dissosiere for å utvanne opplevelser og det folk har gjort mot meg så jeg kan skaffe meg mat eller rydde. Noe annet enn å se film og lese om krim. Endret 20. desember 2019 av Dalmatian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 20. desember 2019 #27 Del Skrevet 20. desember 2019 På 15.12.2019 den 15.14, Dalmatian skrev: Alt dette har jeg gjort for mange år siden da jeg begynte på skolen igjen, men det funket ikke. Jeg har snakket med forskjellige folk uten at de vil det og det funker ikke sånn. Jeg har møtt nye folk, men de er ikke interessert i å beholde kontakt. Jeg blir avvist av alle menn jeg har møtt. Jeg er ikke interessert i å gjøre noe for samfunnet mer, med mindre jeg får noe igjen sånn som alle andre. Det er jo ikke lov å snakke med folk i dag uten at de kjenner deg. Og de som har kjent meg vil ikke ha noe å gjøre med meg mer. Deres valg gjorde livet mitt verre. Hva mener du jeg skal si takk når jeg vet at slikt ikke fungerer og du virker jo nærmest like bitter som meg i måten du skriver på? Moren min er nesten like ensom som meg og hun sier at hun trives med det. Da forlanger hun at jeg skal gjøre det samme, selv om hun blir invitert på ting via jobb hele tiden. Jeg må grave egen grav fordi det er den plassen som er ledig. Jeg ble tvunget til å droppe ut av skolen to ganger og så leve med konsekvensene hjemme. Noen hadde blitt skadet om jeg ikke gjorde det. Det var enten skade meg selv eller andre og jeg gjorde en tjeneste for samfunnet med de to valgene. Kjære deg. Skjønner at du har kommet til et stadie av resignasjon og oppgitthet, skuffelse og nedstemthet. det er ikke enkelt å komme nær mennesker, men et helt konkret tips er «skravlekopp»kafeer. Du tar en type kopp som indikerer at du gjerne vil skravle med noen. sjekk her: https://skravlekopp.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmatian Skrevet 20. desember 2019 Forfatter #28 Del Skrevet 20. desember 2019 (endret) På 15.12.2019 den 19.36, AnonymBruker skrev: Ut i fra hvordan du ordlegger deg, og hvordan du fremstår TS så hadde jeg ikke tatt i deg med en ildtang, og i hvertfall ikke invitert deg med hjem på et sosialt lag. Så kan Du velge se deg i speilet og gjøre en liten selvransakelse og endring i din væremåte , eller bare fortsette slik det er nå. Anonymkode: 9d09a...956 Det der er pur ondskap. Er dette hjelpsomt? Er du ansvarlig for det jeg tenker om deg nå? I følge de andre i tråden er du det. Endret 20. desember 2019 av Dalmatian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #29 Del Skrevet 20. desember 2019 2 timer siden, Dalmatian skrev: Det der er pur ondskap. Er dette hjelpsomt? Er du ansvarlig for det jeg tenker om deg nå? I følge de andre i tråden er du det. Jeg tror du misforstår. Ikke vondt ment. Men nei ingen sier du er ansvarlig for hva andre tenker om deg. Ingen kan styre andres tanker. Men du er selv ansvarlig for hvordan du selv ønsker å bli oppfattet. Alle har sitt eget ansvar for hvem de ønsker å være utad. Ingen er ansvarlig for andres tanker. Men man kan påvirke hverandre. Jeg håper du klarer å se løsninger og finne roen i jula ❤️ Anonymkode: 4526b...8da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #30 Del Skrevet 20. desember 2019 Du har både lov og rett til å være sint og bitter for måten folk rundt deg har behandlet deg på. Det høres ut som mange har behandlet deg dårlig i livet og det er naturligvis ikke greit. Men den som tar mest skade av at du har det fælt nå - er deg selv. Jeg vil oppfordre deg på det sterkeste til å få hjelp av profesjonelle til å bearbeide de opplevelsene du har, dersom du ikke alt får det. Videre - hvis du vil møte folk, så er mitt beste tips å begynne med en hobby eller i en forening. Da kan du møte andre som har samme hobby som deg. Det kan ta tid å finne seg en kjæreste eller bestevenn, men man må starte i det små. Folk er jo først bekjente, så kan de bli venner. Hvis du ikke kjenner noen så er det jo ingen som kan invitere deg heller! Lykke til TS, jeg håper du føler deg bedre snart. Anonymkode: 81fd1...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. desember 2019 #31 Del Skrevet 20. desember 2019 3 timer siden, Dalmatian skrev: Er du ansvarlig for det jeg tenker om deg nå? I følge de andre i tråden er du det. Tja, jeg er jo ikke ansvarlig for det du tenker om meg, men jeg er ansvarlig om jeg velger å reagere på det, og hvordan jeg fremstår. Hva tror du selv er grunnen til at du ikke har noen venner? At du aldri blir invitert på noe, mens andre blir det? For å få gode venner, må man selv være en god venn. Ønske andre det beste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 22. januar 2020 #32 Del Skrevet 22. januar 2020 På 20.12.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev: Du har både lov og rett til å være sint og bitter for måten folk rundt deg har behandlet deg på. Det høres ut som mange har behandlet deg dårlig i livet og det er naturligvis ikke greit. Men den som tar mest skade av at du har det fælt nå - er deg selv. Jeg vil oppfordre deg på det sterkeste til å få hjelp av profesjonelle til å bearbeide de opplevelsene du har, dersom du ikke alt får det. Videre - hvis du vil møte folk, så er mitt beste tips å begynne med en hobby eller i en forening. Da kan du møte andre som har samme hobby som deg. Det kan ta tid å finne seg en kjæreste eller bestevenn, men man må starte i det små. Folk er jo først bekjente, så kan de bli venner. Hvis du ikke kjenner noen så er det jo ingen som kan invitere deg heller! Lykke til TS, jeg håper du føler deg bedre snart. Anonymkode: 81fd1...b8a Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 24. januar 2020 #33 Del Skrevet 24. januar 2020 Hva vil du med innlegget ditt, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå