AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Sterke følelser enda, over ett år siden det ble slutt. Sender litt mld til hverandre forsatt. Blandt annet får jeg «velykket» bilder som viser den nye relasjonen til h•n som har vert like lang tid. Anonymkode: b044c...a4d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #2 Skrevet 15. desember 2019 Hva pleier han å skrive i disse meldingene? Syns det å sende bilder av det nye livet med en ny partner ikke er så snilt gjort jeg da? hvorfor ble det slutt? Anonymkode: af7ed...199 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #3 Skrevet 15. desember 2019 For min del tok tekstmeldinger slutt da jeg stoppet å svare. Det tror jeg faktisk er den beste utgangen for dette. Anonymkode: 792cd...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 At du orker.. Livet er kort, og det finnes så mange fine menn der ute du heller kunne brukt tiden din på. Har du lyst til å sitte der som gammel å se tilbake på alle de år du brukte på spøkelser, folk som ikke er bra for deg, ekser? Eller vil du se tilbake på et rikt liv med fine folk som tilførte noe godt og minneverdig i livet ditt? Det er kun opp til deg Anonymkode: 643e5...bfb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå