Gå til innhold

Savner nærhet med en kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel siden 2010 og hatt mer enn nok med meg selv. Tiden har gått til å få i gang en karriere og utdannelse. Nå er jeg i en jobb som relevant til studiene mine og trives der. Men det siste halvåret har jeg følt et sterkt behov for nærhet med en kvinne. Jeg er en mann. Det kjennes så sterkt at det virker som at tilnærmet et dødt hjerte har blitt levende igjen. Det kjennes på kroppen. Jeg tenker at det er et behov jeg har ignorert veldig lenge og at tiden kanskje er inne for mer selvutvikling. Det er helt absurde følelser. Og de startet etter at jeg ble slått ut av synet av en kvinne på jobben. Så levende kroppen er blitt og så sterkt er savnet etter nærhet. Følelser er ikke alltid enkle.

Anonymkode: 87223...6d0

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben 

dame 50+

Anonymkode: 61e3b...590

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel siden 2010 og hatt mer enn nok med meg selv. Tiden har gått til å få i gang en karriere og utdannelse. Nå er jeg i en jobb som relevant til studiene mine og trives der. Men det siste halvåret har jeg følt et sterkt behov for nærhet med en kvinne. Jeg er en mann. Det kjennes så sterkt at det virker som at tilnærmet et dødt hjerte har blitt levende igjen. Det kjennes på kroppen. Jeg tenker at det er et behov jeg har ignorert veldig lenge og at tiden kanskje er inne for mer selvutvikling. Det er helt absurde følelser. Og de startet etter at jeg ble slått ut av synet av en kvinne på jobben. Så levende kroppen er blitt og så sterkt er savnet etter nærhet. Følelser er ikke alltid enkle.

Ja, da må du ut og finne en kvinne!

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen i klubben 

dame 50+

Takk for medlemsskapet 😄

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, visp skrev:

Ja, da må du ut og finne en kvinne!

Ja, det blir jo ikke lett.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mange av dem. Det kommer til å gå bra:)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iallefall ikke når du sitter her og klager.

Skrevet

Lengsel tror jeg det heter! Er det noe som hindrer deg i å prøve deg på dating nå da? Eller på annen måte møte kvinner? Eller er det denne kvinnen på jobben du lengter etter, at du kanskje har blitt betatt av henne? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner også nærheten til en snill mann som respekterer meg og vil ha meg.

Anonymkode: b04de...87c

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg vil ha en mann ( eller kvinne ) som er opptatt av å være en medmenneske, gjøre godt for verden og for andre. Som vil ha gode samtaler og dele byrder og gleder ved livet. En som ikke er styrt av et gigantisk ego og takler litt motgang og at man ikke alltid er enig, og kan diskutere og lytte samtidig.

Anonymkode: d79c0...005

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil ha en mann ( eller kvinne ) som er opptatt av å være en medmenneske, gjøre godt for verden og for andre. Som vil ha gode samtaler og dele byrder og gleder ved livet. En som ikke er styrt av et gigantisk ego og takler litt motgang og at man ikke alltid er enig, og kan diskutere og lytte samtidig.

Du trur på julenissen du og 😂. Er lov det nå til jul😂

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

i en anonym-verden fungerer det ikke, og iallfall ikke i en elektronisk verden.

Anonymkode: 29491...492

Skrevet

Savner nærhet jeg og. Kan gå på byen og lett få nærhet for en kveld men det er ikke den nærheten jeg søker.

Er ikke stas å måtte få nærhet fra en ny mann hver helg akkurat og det fremstår som om de fleste menn bare ville ha noe kortvarig og lett og det er ikke meg.

Anonymkode: 2a7e3...6ea

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Savner nærhet jeg og. Kan gå på byen og lett få nærhet for en kveld men det er ikke den nærheten jeg søker.

Er ikke stas å måtte få nærhet fra en ny mann hver helg akkurat og det fremstår som om de fleste menn bare ville ha noe kortvarig og lett og det er ikke meg.

Pluss at du må betale med sex som regel 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss at du må betale med sex som regel 

Ja er jo nettopp det jeg ikke vil. Nærheten blir da å måtte ha sex med en ny mann hver helg....så flott liksom...

• Liker 3
Skrevet

Er det realistisk at det kan bli noe nærhet med denne kvinnen på jobb? Hvis ikke, har de nye følelsene fått deg til å ta noen dating-skritt? Eller er du ennå ikke helt klar for å slippe noen innpå deg?

Anonymkode: 5bd32...bab

Skrevet

Helt greit det å akseptere at lengselen er her nå, og at den river i deg. Det er ingenting absurd i situasjonen, du har vært i takt med deg selv, og opptatt med andre ting, nå er det våknet en annen del av deg. Det er fremdeles opp til deg hva du gjør med de følelsene du har nå. Det kan godt være at selvutvikling er et veldig klokt begrep å bruke om muligheten du har.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...