AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Hvilken iPhone er best? Hvilken iPad er best? Er det lurt å kjøpe begge to samtidig? Gjerne en iPhone og iPad som ikke er altfor dyr. Anonymkode: 92025...065
Jævla fyllekalas ! Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Huawei P30 pro er mye bedre enn selv den beste iPhone og myyye billigere 👍
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken iPhone er best? Hvilken iPad er best? Er det lurt å kjøpe begge to samtidig? Gjerne en iPhone og iPad som ikke er altfor dyr. Anonymkode: 92025...065 De beste iPhonene og iPadene er jo svært dyre. Anonymkode: 2d122...f9f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Men i forhold til pris. Kan godt ha en litt gammel en. Anonymkode: 92025...065
Pianomann Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Iphone 6s ca 3500,- og ipad 2018 ca3500,-
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 Er det med abonnent? Anonymkode: 92025...065
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Er det lurt å kjøpe både iPad og iPhone samtidig? Må man ha sim kort i begge to? Synes det er litt kjekt å tenke litt på forhånd. Og ikke spontant i butikken. Blir så stressa ved valg. Anonymkode: 92025...065
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er det lurt å kjøpe både iPad og iPhone samtidig? Må man ha sim kort i begge to? Synes det er litt kjekt å tenke litt på forhånd. Og ikke spontant i butikken. Blir så stressa ved valg. Anonymkode: 92025...065 Hva skal du med dem? Er det julegave? Hvis ja hva ønsker vedkommende seg. Er det til deg selv? Hvis ja, hva skal du bruke dem til? Hva har du nå? Anonymkode: 2d122...f9f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det lurt å kjøpe både iPad og iPhone samtidig? Må man ha sim kort i begge to? Synes det er litt kjekt å tenke litt på forhånd. Og ikke spontant i butikken. Blir så stressa ved valg. Anonymkode: 92025...065 Telefon trenger sim-kort, iPad ikke - om du har Internett/wifi hjemme, eller hovedsakelig bruker den andre steder med offentlig nett? (Skole el.l) Jeg bruker iPad hjemme for det meste, og har derfor ikke behov for SIM-kort i den. De sjeldne gangene den er med ut av huset setter jeg opp delt Internett på telefonen, og kobler den til der. Veldig enkelt på en iPhone, kun ett klikk i kontrollpanelet. Om du skal bruke iPad mye ute på farten, kan det være praktisk med eget sim-kort i den, så du alltid har nettet med deg. Om du har en annen telefon/nettbrett som virker, er det ingen gode grunner for å bytte ut dem. En trenger ikke ha både iPad og iPhone - bruker stort sett tjenester fra Google til fildeling så jeg ikke blir låst til ett system, om jeg skulle ønske å velge vekk Apple produkter en gang i fremtiden. Ville kun kjøpt det produktet jeg faktisk har behov for - spesielt om økonomien er litt trang. Vil derimot anbefale å kjøpe mest mulig minne/lagringsplass - helst mer enn du tror du trenger. Det er ikke mulig å sette inn mer minne i Apple-produkter i etterkant. Både iPhone og iPad er gode produkter som kan vare i mange år, om en (som meg) ikke er opptatt av å ha det nyeste. Å ha minne nok er en god investering langsiktig, musikk, bilder, apper og kanskje spill fyller opp raskere enn en skulle tro. Anonymkode: 0ebab...7f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå