Gå til innhold

Søknad om førerkort - tidsfrist


Fydda

Anbefalte innlegg

Sendte inn søknad om førerkort. Er det noen frist på hvor fort helseattest og synsattest må være innsendt? Og er det optikeren og legen min som sender inn for meg, eller må jeg gjøre noe selv med tanke på det? Bare bittelitt livredd for å gjøre noe skikkelig feil. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det såpass lenge siden jeg kjørte opp at det er mulig det har endret seg, men dette ordnet jeg selv.

Anonymkode: 527c7...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det såpass lenge siden jeg kjørte opp at det er mulig det har endret seg, men dette ordnet jeg selv.

Anonymkode: 527c7...80b

Kan ikke si at jeg så noen info om hvor eller hvordan attestene skulle sendes inn da jeg leverte søknaden, hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helseattest og optikerattest kreves kun dersom du har svart ja på spørsmålene om helse eller syn. Du kan levere de i skranken når du kommer for å ta teoriprøven, det er ingen frist. Hilsen ei som jobber med det.

Anonymkode: c7d65...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helseattest og optikerattest kreves kun dersom du har svart ja på spørsmålene om helse eller syn. Du kan levere de i skranken når du kommer for å ta teoriprøven, det er ingen frist. Hilsen ei som jobber med det.

Anonymkode: c7d65...870

Vet at det kun kreves om jeg har svart ja på de spørsmålene. Jeg har svart ja på dem. Takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/14/2019 at 8:06 PM, Fydda said:

Sendte inn søknad om førerkort. Er det noen frist på hvor fort helseattest og synsattest må være innsendt? Og er det optikeren og legen min som sender inn for meg, eller må jeg gjøre noe selv med tanke på det? Bare bittelitt livredd for å gjøre noe skikkelig feil. 😜

Du får helseattest hos fastlegen og synsattest hos optikeren din. Disse leverer du på trafikkstasjonen når du tar teoriprøven. Det er ingen spesifikk frist på det, annet enn at det må være levert og registrert før du kan ta oppkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...