AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Hei! Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene som nettopp har opprettet meg Tinder Har noen noe forslag til hva jeg kan skrive i bioen? Vil gjerne at det skal være noe litt morsomt og litt utenom det vanlige, men kreativitet er ikke min sterkeste side.. Aner ikke hva som er innafor eller hva guttene legger merke til. Anonymkode: 72b59...bb8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Du trenger ikke skrive noe, du er dame. Med mindre du er sånn som meg, litt sær. Da er det greit at de er advart. 😉 Anonymkode: a2ce3...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Du trenger ikke bilde engang som jente. Om du legger ut 1 normalt bilde av deg, vil du ha garantert 100+ likes på noen timer Anonymkode: afe62...b09
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Poenget er jo at de skal få en pekepinn om hvem du er og hva du er ute etter. Da er det ikke særlig lurt å be noen andre om å skrive bioen for deg? Hvis du ikke er morsom eller kreativ, og får noen andre til å skrive noe morsomt/kreativt for deg, da villeder du en eventuell match. Dere møtes på date og han finner ut at du er verken morsom eller kreativ, og blir skuffa. Da er jo hele greia bortkastet. Det var derfor jeg slettet Tinder, møtte flere som IKKE var det de gav seg ut for å være. Frustrerende! Vær deg selv! Anonymkode: 58fc2...07a 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er jo at de skal få en pekepinn om hvem du er og hva du er ute etter. Da er det ikke særlig lurt å be noen andre om å skrive bioen for deg? Hvis du ikke er morsom eller kreativ, og får noen andre til å skrive noe morsomt/kreativt for deg, da villeder du en eventuell match. Dere møtes på date og han finner ut at du er verken morsom eller kreativ, og blir skuffa. Da er jo hele greia bortkastet. Det var derfor jeg slettet Tinder, møtte flere som IKKE var det de gav seg ut for å være. Frustrerende! Vær deg selv! Anonymkode: 58fc2...07a Jeg ber ikke noen skrive bioen for meg, jeg ber simpelthen om forslag. Kommer aldri til å skrive noe i bioen min som villeder noen på noe som helst måte. Anonymkode: 72b59...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke skrive noe, du er dame. Med mindre du er sånn som meg, litt sær. Da er det greit at de er advart. 😉 Anonymkode: a2ce3...0bc Tror ikke jeg er så grusomt sær, så kanskje jeg ikke behøver å stresse med og få bioen klar i dag! Anonymkode: 72b59...bb8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 Vil du få seriøse matcher bør du skrive noe om hvem du er som person og hva slag person du ser etter. Har du bare fine bilder av deg selv så signaliserer du at du kun ønsker oppmerksomhet og vil dermed få matcher med useriøse menn. Anonymkode: 93315...7b0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 I psykologien opererer man med 5 personlighetstrekk: åpenhet planmessighet ekstroversjon omgjengelighet nevrotisisme Kanskje du kan beskrive personligheten din basert på denne modellen. https://snl.no/femfaktormodellen Anonymkode: 37c81...98a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå