Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. mai 2005 #1 Del Skrevet 30. mai 2005 UT PÅ TUR ALDRIG SUR! Hjelp... nå er jeg så stiv og støl i skrotten at det er vondt å sitta her... Jeg som helst ik trener for mye har gjort det helt store, nemlig og blitt lurt med til å gå på KULTURSTI.. nemlig... og det var ikke bare bare skal jeg si dere! For det første så måtte vi langt avgårde (Vi gikk og vi gikk..) for å i d hele tatt å komme oss til de såkalte kulturstiene.. og så bar det oppover og oppover... og ENDA LENGER oppover... opp i masse skau... og LAAAAANGT til fjelds.....makan altså for slit!! Annser meg for å ha sånn noenlunde form men da slet jeg... uffa meg.. nei tror ikke sånne greier er noe for meg.. altfor slitsomt(å så langt oppi skaauen til fjells!?!? grøss..) 8) Dere får ha en fortsatt fin kveld folkens og håper dere får ei flott uke Takker alle som stiker innom her Nå får eg ta den stive og trøtte skrotten min og køye... og sove lenge imorgen Skal foresten til mamma og grille imorgen.. håper på sol og fin vær! klems til alle :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. mai 2005 #2 Del Skrevet 30. mai 2005 Gratulerer med dagbok :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå