Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Begge kledde sine naturlige tenner best, synes jeg 

(Og de har selv lagt opp til dette ekstreme utseendefokuset, de lever delvis av det ytre.  Jeg pleier ikke å kritisere andres utseende, men det er litt annerledes i dette tilfellet)

Endret av miaw
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anim92 skrev (4 timer siden):

Hadde jeg hatt penger, hadde jeg glatt gjort det selv🙈 kanskje det minst problematiske rent etisk å endre med kroppen, spør du meg 🤪

Å slipe ned friske tenner og sette de på stift? Alle sammen… 

• Liker 5
  • Nyttig 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fascinerende å se Nette glise mer av en veske enn av sine egne barn… Materialiastisk, overfladisk og KVALMT å flashe sånn som hun

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det virkelig mulig å ha så mange snapper og diskusjoner om en veske? Dette er noe av det mest overfladiske jeg har sett. Hadde det vært meg, hadde jeg vært så takknemlig og takket så pent. Men neida, hun ble ikke fornøyd med gaven fra mannen sin grunnet feil farge. Ofrer disse folk barna i Gaza en tanke? Bare lurer. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Marihone skrev (28 minutter siden):

Er det virkelig mulig å ha så mange snapper og diskusjoner om en veske? Dette er noe av det mest overfladiske jeg har sett. Hadde det vært meg, hadde jeg vært så takknemlig og takket så pent. Men neida, hun ble ikke fornøyd med gaven fra mannen sin grunnet feil farge. Ofrer disse folk barna i Gaza en tanke? Bare lurer. 

Det sier veldig mye om henne dessverre. Det meste med henne er fake, utenom veskene🤣

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihone skrev (9 timer siden):

Syns også dette var ganske lite sjarmerende. En snap om gaver og ballonger fra barna liksom, og så en sillion om veska. 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jadda! Nå fikk hun en Hermes Kelly i bursdagsgave og går selvfølgelig ut med at hun er bortskjemt. men ikke nok med det, dem har snakket om barn sammen!  Dem er litt usikre, men gi det ett år så kommer det nok en bebis😩

• Liker 5
Skrevet
Marihone skrev (På 2.8.2025 den 17.34):

Å stenge kommentarfelt og ikke ta kritikk er umodent. Men de får leve i sin fantasiverden. Han nye mannen virker veldig snill, men han er ikke så maskulin i sin væremåte og mindset. 

Han er så whipped! 

Det var han med Janni også, forskjellen er at hun ikke utnyttet han.

• Liker 7
Skrevet
Hivju skrev (På 31.7.2025 den 20.43):

Det jeg sliter med å forstå er hvorfor man har ett sånt stort eksponeringsbehov. Hadde jeg vært på bryllupsreise hadde jeg lagt telefonen fra meg og virkelig slappet av. Med alle de millionene mannen har på bok, hvorfor ikke bare slappe av. 

Han har ikke så mange millioner at de har råd til å legge vekk sosiale medier... Denne bryllupsreisen er topp content for dem og skal de fortsette å leke vulgære nyrike russere må de få inn penger. 💰 

Det er så usmakelig, de to der bringer virkelig frem de verste sidene av hverandre.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Denrosakon skrev (2 timer siden):

Jadda! Nå fikk hun en Hermes Kelly i bursdagsgave og går selvfølgelig ut med at hun er bortskjemt. men ikke nok med det, dem har snakket om barn sammen!  Dem er litt usikre, men gi det ett år så kommer det nok en bebis😩

Som da må bo annenhver uke i Sverige og Norge..?🤪

• Liker 5
Skrevet

Det er jo rimelig spesielt å flashe så mye luksus som det har blitt her i det siste.. andre hadde kanskje bare holdt feiring av bursdag og hva de har fått i gave privat, men her deles alt opp og i mente, for ikke snakke om eksponering av barn, både hans og hennes. 

• Liker 12
Skrevet
Frøkenfryden skrev (17 timer siden):

Syns også dette var ganske lite sjarmerende. En snap om gaver og ballonger fra barna liksom, og så en sillion om veska. 🙄

Skjønner hva du vil frem til, men syns det er fint at hun holder barna unna sosiale medier for en gangs skyld. Jeg følger henne ikke på noen kanaler lenger, men jeg har kritisert henne tidligere for å eksponere barna sine og samtidig komme unna med det. Så hvor enn kvalmt det er å være så ignorant, uopplyst og direkte umusikalsk som hun, er det bedre med tusen snapper om en veske enn innhold om barna. Hvis alt forholdet mellom de to har å balansere på er en forkjærlighet for materialisme og ekstremt store hvite tenner så gir jeg de 2 år - maks.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Fizzypo skrev (28 minutter siden):

Skjønner hva du vil frem til, men syns det er fint at hun holder barna unna sosiale medier for en gangs skyld. Jeg følger henne ikke på noen kanaler lenger, men jeg har kritisert henne tidligere for å eksponere barna sine og samtidig komme unna med det. Så hvor enn kvalmt det er å være så ignorant, uopplyst og direkte umusikalsk som hun, er det bedre med tusen snapper om en veske enn innhold om barna. Hvis alt forholdet mellom de to har å balansere på er en forkjærlighet for materialisme og ekstremt store hvite tenner så gir jeg de 2 år - maks.

Barna er veldig eksponerte 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Barna er supereksponert.. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Fizzypo skrev (5 timer siden):

Det er fint, men hun eksponerer jo egentlig skamløst til vanlig. Så det føltes ikke som beskyttelse av barn. Mer at veska bare var viktigst..

• Liker 9
Skrevet
Frøkenfryden skrev (15 timer siden):

Det er fint, men hun eksponerer jo egentlig skamløst til vanlig. Så det føltes ikke som beskyttelse av barn. Mer at veska bare var viktigst..

Ser dem siste snappene angående Kelly vesken nå og fikk litt sjokk. « Jaha? Er det alt jeg får 😂❤️» , er hennes respons på faren til Jon når hun viser frem vesken. Hva forventer du deg fra en som trolig har gått gjennom en stroke og sikkert ikke deler samme interesse for vesker som deg selv? Hun er blitt skikkelig usmakelig, blææ

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Denrosakon skrev (1 time siden):

Ser dem siste snappene angående Kelly vesken nå og fikk litt sjokk. « Jaha? Er det alt jeg får 😂❤️» , er hennes respons på faren til Jon når hun viser frem vesken. Hva forventer du deg fra en som trolig har gått gjennom en stroke og sikkert ikke deler samme interesse for vesker som deg selv? Hun er blitt skikkelig usmakelig, blææ

Ja! Det var helt forferdelig pinlig når hun jabba om den til svigers. Gud bedre🫣

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Marihone skrev (På 2.8.2025 den 17.34):

Å stenge kommentarfelt og ikke ta kritikk er umodent. Men de får leve i sin fantasiverden. Han nye mannen virker veldig snill, men han er ikke så maskulin i sin væremåte og mindset. 

Eller å blokkere, slik hun gjorde da jeg kommenterte at kanskje den captionen under bildet var litt usmakelig. 

• Liker 6
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 15.8.2025 den 12.27):

Ja! Det var helt forferdelig pinlig når hun jabba om den til svigers. Gud bedre🫣

Så det nå. Herregud så flaut, hele den tråden om veska. 
Og jeg synes det er så synd at hun har forstørret leppene og limt på de skallfasettene på tennene! ALT av særpreg er jo borte. Fatter ikke at hun ikke ser det selv. 
Jeg har ingen millioner på konto og ingen Birkin, men himmel og hav så glad jeg er for å ikke leve et så intetsigende liv som det der!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ikke fulgt dette paret, men jeg har fått dem opp på utforsk mye i det siste (sikkert pga bryllupet), så da har jeg tatt en titt. Han virker veldig engasjert og positiv, mens hun svarer i ett toneleie og ganske kort uansett hva det gjelder. Har hun alltid vært sånn? Hun virker uengasjert og noen ganger nesten litt brydd. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...