rosererrøde Skrevet 9 timer siden #461 Skrevet 9 timer siden JessicaL skrev (2 timer siden): Ja, det er sykt for dette er penger som i prinsippet er brent opp. Stor forskjell på det han tidligere har brukt store summer på som eiendom, bil og båt der han oftest har tjent penger på det eller i det minste gått i null. Reagerte mest på at hans foreldre bare fikk være med via FaceTime og bruden er så radmager at hun ser syk ut hun også. Foreldrene hans kunne ikke være med pga noe uforutsett sa hun på snap. Og jeg syns ikke Anette så radmager ut som brud. Hun strålte og var rett å slett nydelig. Hadde gjerne hatt samme bryllup om jeg hadde hatt penger til det. 3
Cami9 Skrevet 9 timer siden #462 Skrevet 9 timer siden Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Bryllupet endte på 7 millioner. Det er sykt, synes jeg da😳 Jepp, kunne brukt 1 mill som fortsatt er mye og gitt resten til veldedighet. Tenk hvor mye 6 millioner kunne vært brukt til… 1
Titori Skrevet 9 timer siden #463 Skrevet 9 timer siden Ja det er sinnsykt mye penger, det er nå en ting. Men det som gjør det ultra megaharry er all flashingen av pengebruken, "se på oss! Vi bruker 7 millioner på bryllup!". Hadde man ønsket å bruke så mye penger på det, men gjort det i stillhet, så hadde det vært noe annet. De får gjøre som de vil, men dette er lite classy ihvertfall. Og i sterk kontrast til en viss fotballspiller som også feirer bryllup denne helgen. Sikkert brukt mye penger der og, men mer jordnært opplegg og null flashing. Her kan landets influencere lære seg en ting eller to om klasse (også om barneeksponering..) 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå