Anonym75o Skrevet 19. juni #441 Skrevet 19. juni Cami9 skrev (22 minutter siden): Haraldsen forteller at en slik modell grovt sett koster rundt 1,2 til 1,8 millioner kroner i butikk i dag. Ekte kjærlighet 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 4 3
Laura84 Skrevet 19. juni #442 Skrevet 19. juni Hun ser fremdeles smashing ut, men litt for mye lepper og fixfix. Er sikkert lett å bli blind når det er jobben din - å leve av utseende. Bryllupet så helt MAGISK ut. Og hun hadde ikke fått den mannen om hun ikke var strøken 😉 Det ytre gav nok det indre en sjangs. 5 1
Mollebolle Skrevet 19. juni #443 Skrevet 19. juni Begynner å bli litt usmakelig hele giftegreia. Jada, janteloven bla, bla. Heldigvis er jeg ikke et snev sjalu, synes bare på generelt grunnlag at det blir litt teit når de begge gifter seg for andre gang, og ha den type bryllup. For min del hadde det stått mer respekt av om de fikset det på Rådhuset, reiste bort med nærmeste venner og familie, i stede for å flashe og selge det til media. Men, de om det. Jon har ikke et godt rykte på seg når det kommer til blonde damer (ref. svensk flashback), så jeg renger med at det blir nok en skilsmisse om noen år. 11 3
Tinkerbellee Skrevet 19. juni #444 Skrevet 19. juni Mollebolle skrev (12 minutter siden): Begynner å bli litt usmakelig hele giftegreia. Jada, janteloven bla, bla. Heldigvis er jeg ikke et snev sjalu, synes bare på generelt grunnlag at det blir litt teit når de begge gifter seg for andre gang, og ha den type bryllup. For min del hadde det stått mer respekt av om de fikset det på Rådhuset, reiste bort med nærmeste venner og familie, i stede for å flashe og selge det til media. Men, de om det. Jon har ikke et godt rykte på seg når det kommer til blonde damer (ref. svensk flashback), så jeg renger med at det blir nok en skilsmisse om noen år. Men så giftet de seg vel ikke for din del heller da. 1 1
huldra_hildur Skrevet 19. juni #445 Skrevet 19. juni Mollebolle skrev (15 minutter siden): Begynner å bli litt usmakelig hele giftegreia. Jada, janteloven bla, bla. Heldigvis er jeg ikke et snev sjalu, synes bare på generelt grunnlag at det blir litt teit når de begge gifter seg for andre gang, og ha den type bryllup. For min del hadde det stått mer respekt av om de fikset det på Rådhuset, reiste bort med nærmeste venner og familie, i stede for å flashe og selge det til media. Men, de om det. Jon har ikke et godt rykte på seg når det kommer til blonde damer (ref. svensk flashback), så jeg renger med at det blir nok en skilsmisse om noen år. Tviler på at de bryr seg veldig om respekten din eller at de gifter seg for din del 4
Krinoline Skrevet 19. juni #446 Skrevet 19. juni Jeg følger ikke influensere men akkurat dette bryllupet er jo umulig å ikke få med seg i media om dagen. Synes det bare er flaut og pinlig å se ukjente folk flashe penger så til de grader, og vise sine barn og luksus side om side på denne måten. Men, har man ikke sjel må man vel kompensere på et vis. Jeg håper vi snart kommer inn i en tid der folk med noe verdifullt å si kan synes, fremfor disse intetsigende menneskene som ikke har noe annet enn sitt forbruk å vise frem. Så platt, så stygt. Slutt å klikk på slike nyheter, så får vi det bort. Og slutt å følge mennesker som fronter disse meningsløse verdiene. 15 6
Tralalalala Skrevet 19. juni #447 Skrevet 19. juni Mollebolle skrev (1 time siden): Begynner å bli litt usmakelig hele giftegreia. Jada, janteloven bla, bla. Heldigvis er jeg ikke et snev sjalu, synes bare på generelt grunnlag at det blir litt teit når de begge gifter seg for andre gang, og ha den type bryllup. For min del hadde det stått mer respekt av om de fikset det på Rådhuset, reiste bort med nærmeste venner og familie, i stede for å flashe og selge det til media. Men, de om det. Jon har ikke et godt rykte på seg når det kommer til blonde damer (ref. svensk flashback), så jeg renger med at det blir nok en skilsmisse om noen år. Veldig gammeldags å mene at noen må ha rådhus bryllup bare fordi de har vært gift før, lei sånn holdning. Flott bryllup, ekstremt flotte blomster, jeg er ganske misunnelig på blomstene, hehe 🌹💐🌺🌸🌷🌻🌼 2 1
Cami9 Skrevet 19. juni #448 Skrevet 19. juni Krinoline skrev (54 minutter siden): Jeg følger ikke influensere men akkurat dette bryllupet er jo umulig å ikke få med seg i media om dagen. Synes det bare er flaut og pinlig å se ukjente folk flashe penger så til de grader, og vise sine barn og luksus side om side på denne måten. Men, har man ikke sjel må man vel kompensere på et vis. Jeg håper vi snart kommer inn i en tid der folk med noe verdifullt å si kan synes, fremfor disse intetsigende menneskene som ikke har noe annet enn sitt forbruk å vise frem. Så platt, så stygt. Slutt å klikk på slike nyheter, så får vi det bort. Og slutt å følge mennesker som fronter disse meningsløse verdiene. Med all elendigheten som skjer i verden nå, så er det dette dem fronter. Smakløst 13
huldra_hildur Skrevet 19. juni #449 Skrevet 19. juni Krinoline skrev (1 time siden): Jeg følger ikke influensere men akkurat dette bryllupet er jo umulig å ikke få med seg i media om dagen. Synes det bare er flaut og pinlig å se ukjente folk flashe penger så til de grader, og vise sine barn og luksus side om side på denne måten. Men, har man ikke sjel må man vel kompensere på et vis. Jeg håper vi snart kommer inn i en tid der folk med noe verdifullt å si kan synes, fremfor disse intetsigende menneskene som ikke har noe annet enn sitt forbruk å vise frem. Så platt, så stygt. Slutt å klikk på slike nyheter, så får vi det bort. Og slutt å følge mennesker som fronter disse meningsløse verdiene. Cami9 skrev (8 minutter siden): Med all elendigheten som skjer i verden nå, så er det dette dem fronter. Smakløst Hva fronter dere da bortsett fra eder og galle? 7 1 1
Krinoline Skrevet 19. juni #450 Skrevet 19. juni huldra_hildur skrev (5 minutter siden): Hva fronter dere da bortsett fra eder og galle? Vel, dette er ikke stedet eller tråden for å fremheve seg selv. Det er lov å kritisere en flamboyant og vulgær livsstil kun på det grunnlaget, uten å måtte rettferdiggjøre egne livsvalg samtidig. Men du lurer på hva mine verdier i livet er, ut fra at jeg kritiserer pengeflashing på måten som gjøres i dette bryllupet? Du får nok bare gjette deg frem til det, ut fra det jeg skriver. 7 4
huldra_hildur Skrevet 19. juni #451 Skrevet 19. juni Krinoline skrev (Akkurat nå): Vel, dette er ikke stedet eller tråden for å fremheve seg selv. Det er lov å kritisere en flamboyant og vulgær livsstil kun på det grunnlaget, uten å måtte rettferdiggjøre egne livsvalg samtidig. Men du lurer på hva mine verdier i livet er, ut fra at jeg kritiserer pengeflashing på måten som gjøres i dette bryllupet? Du får nok bare gjette deg frem til det, ut fra det jeg skriver. Da er det vel bedre å fronte dine verdier istedenfor å rakke ned på andre? Synes ikke det er en god verdi akkurat 1
Krinoline Skrevet 19. juni #452 Skrevet 19. juni huldra_hildur skrev (9 minutter siden): Da er det vel bedre å fronte dine verdier istedenfor å rakke ned på andre? Synes ikke det er en god verdi akkurat Dette er jo en tråd om en influenser. Jeg fronter meg selv i mitt eget liv, og ikke i denne tråden. Alle er i sin full rett til å påpeke den umusikalske og usmakelige stilen dette bryllupey foregår i, som for mange blir totalt meningsløst. Hver sin smak. Dette er ingenting å beundre, etter min mening. Det er tanketomme verdier. Hva mener du selv er flott med dette? Er en slik pengebruk og offentlig flashing til inspirasjon for deg? 8 1 5
huldra_hildur Skrevet 19. juni #453 Skrevet 19. juni Krinoline skrev (13 minutter siden): Dette er jo en tråd om en influenser. Jeg fronter meg selv i mitt eget liv, og ikke i denne tråden. Alle er i sin full rett til å påpeke den umusikalske og usmakelige stilen dette bryllupey foregår i, som for mange blir totalt meningsløst. Hver sin smak. Dette er ingenting å beundre, etter min mening. Det er tanketomme verdier. Hva mener du selv er flott med dette? Er en slik pengebruk og offentlig flashing til inspirasjon for deg? Ja synes det er moro å se sånt som jeg ikke har råd til selv og bare kan drømme om. Synes både hun og Jon virker som veldig fine og hyggelige folk 3
Cami9 Skrevet 19. juni #454 Skrevet 19. juni huldra_hildur skrev (2 timer siden): Hva fronter dere da bortsett fra eder og galle? Dyrevern, eldreomsorg og fred 6 1
Justlooking Skrevet 19. juni #455 Skrevet 19. juni Så noen klipp. Han er mangemillionær og må overgå det forrige ekstravagante bryllupet med exen antagelig. Håper det holder, hun har fått en rik man i hvert fall. Hun er opprinnelig vakker men har tydeligvis likevel fikset på en del … 7 1
listefyll Skrevet 20. juni #456 Skrevet 20. juni Synes det er veldig rart å trekke konklusjoner om at hun utnytter han og at det er hun som står bak alt dette. Han er jo åpenbart ekstremt glad i å bruke enorme summer på det meste og de er nok begge ganske impulsive. Hun har levd et mer normalt liv i mange år, men har jo alltid tjent penger og vært selvstendig fra ung alder. Foreldrene hennes har vel greit med penger, men litt mer nøkterne. Uansett så det de begge veldig lykkelige ut, og det må jo være det viktigste. Det er vel ingen her som aner hvordan det er å ha så vanvittig mye penger i omløp som han. 8 3 1
bonsaijenta Skrevet 21. juni #457 Skrevet 21. juni For et nydelig bryllup! De ser så søte ut sammen. Jeg synes de passer bedre sammen enn hun og Emil. Jon virker å være en fin og omtenksom fyr. Nydelig par🤩 2 1 1
Frøkenfryden Skrevet 21. juni #458 Skrevet 21. juni Bryllupet endte på 7 millioner. Det er sykt, synes jeg da😳 6 5
JessicaL Skrevet 21. juni #459 Skrevet 21. juni Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bryllupet endte på 7 millioner. Det er sykt, synes jeg da😳 Ja, det er sykt for dette er penger som i prinsippet er brent opp. Stor forskjell på det han tidligere har brukt store summer på som eiendom, bil og båt der han oftest har tjent penger på det eller i det minste gått i null. Reagerte mest på at hans foreldre bare fikk være med via FaceTime og bruden er så radmager at hun ser syk ut hun også. 5 2
JessicaL Skrevet 21. juni #460 Skrevet 21. juni Justlooking skrev (På 20.6.2025 den 1.32): Så noen klipp. Han er mangemillionær og må overgå det forrige ekstravagante bryllupet med exen antagelig. Håper det holder, hun har fått en rik man i hvert fall. Hun er opprinnelig vakker men har tydeligvis likevel fikset på en del … Det første var ikke det minste ekstravagant, det var veldig chill og på en strand i nærheten av der de bodde. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå