solsikke90 Skrevet 3. juni #401 Skrevet 3. juni JessicaL skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke hun har betalt et øre for dette bryllupet, det er Jon som betaler for alt. Tydeligvis er han så head over heels at han ikke kan si nei til henne. 1.6 millioner på blomster er bare helt sinnsykt. Sååå rik er han ikke, og med den livsstilen hun krever er det snart slutt på pengene. Han har alltid brukt mye penger på eksklusive biler/båter/hus, men de selger han ganske fort igjen og antagelig oftest med gevinst pga han får bra deals når han kjøper pga at han er influencer. Men alle millionene han pøser ut nå for å gi henne tidenes prinsessebryllup er jo bare sløseri og ganske kvalmt. Det virker på meg som om han er like ille selv- han har planlagt fem antrekk for bryllupet, skal ri inn på hest og hele greia. Virker som de er ganske like hva angår forbruk! 7 2
hvaduikkeser Skrevet 5. juni #403 Skrevet 5. juni Utseendet hennes er jo helt krise. Ser ut som en barbie, men det er vel meninga. 4
Haloman Skrevet fredag kl 15:01 #404 Skrevet fredag kl 15:01 (endret) Oi.. skjønte ikke at det var henne da hun dukket opp på snapen min... 🤯🤯 Hva var liksom galt med tennene hun hadde før, siden hun måtte bytte de ut.....? 😱 Hun var jo veldig vakker sist jeg så henne i some, sånn 2-3 år siden.. Trist hvordan hun har gått løs på et utseende som det ikke var noe som helst galt med fra før.. 🥲 Endret fredag kl 15:02 av Haloman 7
baldrian Skrevet fredag kl 16:24 #405 Skrevet fredag kl 16:24 (endret) solsikke90 skrev (På 3.6.2025 den 18.29): Det virker på meg som om han er like ille selv- han har planlagt fem antrekk for bryllupet, skal ri inn på hest og hele greia. Virker som de er ganske like hva angår forbruk! Vi får nok vite "alt" om bryllupet på viaplay til høsten: https://presse.viaplaygroup.no/post/slik-blir-hosten-pa-viaplay-1 Endret lørdag kl 06:34 av baldrian 3
Anonym75o Skrevet fredag kl 21:53 #406 Skrevet fredag kl 21:53 Tror hun der er lur , kravstor og kontrollerende.. å Jon virker snill, men utrolig lite maskulin, litt som en liten gutt som bare henger med sin sjefete mor 3 1
Denrosakon Skrevet 18 timer siden #407 Skrevet 18 timer siden baldrian skrev (På 6.6.2025 den 9.24): Vi får nok vite "alt" om bryllupet på viaplay til høsten: https://presse.viaplaygroup.no/post/slik-blir-hosten-pa-viaplay-1 Her tror jeg at dem får dekket en del av kostnadene til bryllupet gjennom Viaplay og at det er derfor dem kan blusse det opp slikt. Derimot har hun store narsissistiske preg og virker veldig kontrollerende. Jeg gir dette ekteskapet maks 2 år, men på den tiden har dem sikkert klart å få ett barn sammen, så naiv som Jon er. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå