Frøkenfryden Skrevet 9. oktober #561 Skrevet 9. oktober M.H85 skrev (26 minutter siden): Botox er bra mot migrene. Men å gå kosmetisk å få i sinnarynken er ikke nok. Dette må gjøres på sykehuset. Her er det nok kun for det kosmetiske ja. Må jo innrømme det er litt weird at kjæresten hennes tar botox fordi hun garantert ikke vil at han over 40 skal ha rynker. De er så overfladiske ,men prikk like. 🙈 Utrolig overfladiske. Tok lizzm impulsivt botox for litt migrene siste ukene på en skjønnhetsklinikk.. joa… Søvnrutiner og matrutiner og trening kan jo også testes mot migrene.. først prøve det kanskje.. Bare hårfiks og klær og fete biler og bankbesøk med dyre vesker der, føler jeg. Så flaut og tomt tenker jeg bare😢 7
M.H85 Skrevet 9. oktober #562 Skrevet 9. oktober Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Utrolig overfladiske. Tok lizzm impulsivt botox for litt migrene siste ukene på en skjønnhetsklinikk.. joa… Søvnrutiner og matrutiner og trening kan jo også testes mot migrene.. først prøve det kanskje.. Bare hårfiks og klær og fete biler og bankbesøk med dyre vesker der, føler jeg. Så flaut og tomt tenker jeg bare😢 Jeg tar selv 37 (!) stikk mot migrene etter 20 år med helvetes smerter🥺 Fungerer bra,men det vil aldri fungere mot migrene med et par skjønnhets stikk botox på klinikk😅 Dette tas på sykehuset i store doser og mesteparten av stikkene får jeg i nakke,tinningen osv. Ingen tvil om at hun tar kun botox for å holde ansiktet rynkefritt og "skylder" på migrenen. 4 1 5
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober #563 Skrevet 9. oktober M.H85 skrev (1 time siden): Jeg tar selv 37 (!) stikk mot migrene etter 20 år med helvetes smerter🥺 Fungerer bra,men det vil aldri fungere mot migrene med et par skjønnhets stikk botox på klinikk😅 Dette tas på sykehuset i store doser og mesteparten av stikkene får jeg i nakke,tinningen osv. Ingen tvil om at hun tar kun botox for å holde ansiktet rynkefritt og "skylder" på migrenen. Absolutt tro på og full respekt for dette som behandling. Og føler med deg! 🥹Men det er nesten er hån mot slike som deg at hun impulsivt setter litt i panna på skjønnhetsklinikken. Det fremstår bare som skjønnhetsbotox med litt pen unnskyldning.. 2 2 3
M.H85 Skrevet 9. oktober #564 Skrevet 9. oktober Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Absolutt tro på og full respekt for dette som behandling. Og føler med deg! 🥹Men det er nesten er hån mot slike som deg at hun impulsivt setter litt i panna på skjønnhetsklinikken. Det fremstår bare som skjønnhetsbotox med litt pen unnskyldning.. Ja... Botox mot migrene er heftige greier. Det er rimelig heftig å bli "stukket" av veps 37 ganger med denne nålen,spesielt i tinningen og nakken🙁 Ingen "skjønnhetsklinikk" med et par stikk i sinna rynken motvirker migrene. For å få migrene botox på sykehuset som jeg gjør må alt annet vært prøvd av medisiner osv. 1 1
GhostHug Skrevet 9. oktober #565 Skrevet 9. oktober (endret) Hahahah! Botox i sinnarynken som skal funke mot migrene, ja🥹 *cries in 37 stikk*🤐 Endret 9. oktober av GhostHug 2 1
Denrosakon Skrevet 5. november #566 Skrevet 5. november (endret) Imorra skal spiralen ut! Oddsene for baby økte akkurat markant, for nå skal dem ha pendlerbaby også! Mine / dine / våres blir spennende. Får ikke glemme at Jon trolig kjøper en Ferrari i Norge også, siden han akkurat fikk 3,8 mill inn på kontoen sin!! Wow!! Action i stugan nå Endret 6. november av Denrosakon 4
M.H85 Skrevet 7. november #567 Skrevet 7. november Denrosakon skrev (På 5.11.2025 den 22.12): Imorra skal spiralen ut! Oddsene for baby økte akkurat markant, for nå skal dem ha pendlerbaby også! Mine / dine / våres blir spennende. Får ikke glemme at Jon trolig kjøper en Ferrari i Norge også, siden han akkurat fikk 3,8 mill inn på kontoen sin!! Wow!! Action i stugan nå Blir hardt liv med ny baby når man er ca 44 år?😅 Men hun er jo yngre og sikrer seg da økonomisk i resten av livet..hvertfall 18 år. Må innrømme at jeg ser litt mer nå enn mitt første innlegg der jeg skrev mye positivt om dem... Jeg ser nå at det er et noe merkelig forhold?? 2 barn på skole i norge. 2 barn i sverige. Ikke felles bolig. Pendling! Og så toppe det med en ekstra baby og da få 5 stk barn. Her går det unna.... Høres ikke særlig lurt ut. Det lyser av Anette st hun vil bli gravid asap, og det skjer nok fort. Da jeg fjernet spiral ble jeg gravid etter 2 måneder. Rart jon ikke tenker lengre, 44 år gammel mann. Ikke ung lengre.... Blir nesten pensjonist når alle barna er voksne.😅🙄 4 1
Denrosakon Skrevet 7. november #568 Skrevet 7. november (endret) M.H85 skrev (58 minutter siden): Blir hardt liv med ny baby når man er ca 44 år?😅 Men hun er jo yngre og sikrer seg da økonomisk i resten av livet..hvertfall 18 år. Må innrømme at jeg ser litt mer nå enn mitt første innlegg der jeg skrev mye positivt om dem... Jeg ser nå at det er et noe merkelig forhold?? 2 barn på skole i norge. 2 barn i sverige. Ikke felles bolig. Pendling! Og så toppe det med en ekstra baby og da få 5 stk barn. Her går det unna.... Høres ikke særlig lurt ut. Det lyser av Anette st hun vil bli gravid asap, og det skjer nok fort. Da jeg fjernet spiral ble jeg gravid etter 2 måneder. Rart jon ikke tenker lengre, 44 år gammel mann. Ikke ung lengre.... Blir nesten pensjonist når alle barna er voksne.😅🙄 Jeg har egentlig vært kritisk hele veien. Som mann vet jeg at hjerne nummer to (den mellom benen) kan ta slike avgjørelser. Nå er også Jon Olsson i den bobblen hvor man er nyforelsket og da herjer den ekstra mye. Det jeg reagerer på er hennes seneste post, clickbait selvfølgelig, hvor hun skriver «føler meg fin og fertil», for her tror jeg at hun komme prøve å suge ut så mye cash av han som mulig, gjennom baby, før ekteskapet går adundas (gir det maks 3-4 år). For min del så håper jeg Jon har skrevet en ekteskapsavtale på sin kapital. Tror ikke alderen er noen hindring. Jeg er barn av to som var 40 når jeg ble født. Endret 7. november av Denrosakon 8
Frøkenfryden Skrevet 7. november #569 Skrevet 7. november Man skylder et fremtidig barn å tenke litt gjennom ting. Hva faen skal de gjøre med den ungen da, ha han en uke på skole i Norge og neste på skole i Sverige. Synes denne planen er så ego. Sorry. 9
Denrosakon Skrevet 7. november #570 Skrevet 7. november Frøkenfryden skrev (1 time siden): Man skylder et fremtidig barn å tenke litt gjennom ting. Hva faen skal de gjøre med den ungen da, ha han en uke på skole i Norge og neste på skole i Sverige. Synes denne planen er så ego. Sorry. Her er vi to! I tillegg så skal dem bygge hus i Stockholm nå og da blir det enda verre. Blir helt forskrekket med impulsen på å skaffe baby.. uff 4
M.H85 Skrevet 7. november #571 Skrevet 7. november Denrosakon skrev (6 timer siden): Jeg har egentlig vært kritisk hele veien. Som mann vet jeg at hjerne nummer to (den mellom benen) kan ta slike avgjørelser. Nå er også Jon Olsson i den bobblen hvor man er nyforelsket og da herjer den ekstra mye. Det jeg reagerer på er hennes seneste post, clickbait selvfølgelig, hvor hun skriver «føler meg fin og fertil», for her tror jeg at hun komme prøve å suge ut så mye cash av han som mulig, gjennom baby, før ekteskapet går adundas (gir det maks 3-4 år). For min del så håper jeg Jon har skrevet en ekteskapsavtale på sin kapital. Tror ikke alderen er noen hindring. Jeg er barn av to som var 40 når jeg ble født. For all del, er selv 40 men han har allerede 2 små barn og 2 bonusbarn (!) og da en ny baby kan bli hardt🤣 Det er noe annet få barn når man er yngre, man er sprekere.... og 5 barn under 10 år herregud det er mye!! Og de bor ikke sammen. Jepp hun er sikret økonmisk i 18 år da hun, men han der Jon virker jo helt enig i alt så hva vet vel vi😅
Justlooking Skrevet 7. november #572 Skrevet 7. november Denrosakon skrev (10 minutter siden): Her er vi to! I tillegg så skal dem bygge hus i Stockholm nå og da blir det enda verre. Blir helt forskrekket med impulsen på å skaffe baby.. uff De kommer sikkert til å pendle enda mer 😊
Tough cookie Skrevet 8. november #573 Skrevet 8. november Hun skrev at Jon først var imot en felles baby, men at han plutselig hadde snudd om og nå drømte om det. 1
Denrosakon Skrevet 8. november #574 Skrevet 8. november (endret) Tough cookie skrev (1 time siden): Hun skrev at Jon først var imot en felles baby, men at han plutselig hadde snudd om og nå drømte om det. Typisk oppførsel når man ikke «har fått seg noe på lenge». Dette kan vel speiles på at dem pendler/han har vært på tv innspilling og at dem har barna hos seg. Tro meg, jeg har vært der selv. Nå er jeg dog innforstått med at ha barn i småbarnsfase og sexliv ikke funker. Så jeg har lagt det til siden. Det er ikke noe vits å prøve en gang Endret 8. november av Denrosakon 1
JessicaL Skrevet 9. november #575 Skrevet 9. november Tough cookie skrev (16 timer siden): Hun skrev at Jon først var imot en felles baby, men at han plutselig hadde snudd om og nå drømte om det. Happy wife, happy life er mottoet hans så... Hun får nok alt hun peker, både Hermes og baby. Jeg forstår ikke hvordan de skal få til logistikken jeg. Det tar 6 timer å kjøre en vei. Han liker å kjøre men det er veldig langt og slitsomt. Antar det blir Jon som får dra til henne hver uke, for hva når kiden skal på skolen om 6 år? Da er hans barn fortsatt små men hennes er kanskje litt eldre? Kiden kan jo ikke gå på skolen i to land så må være fast bosatt i enten Oslo eller Stockholm. Og hva skjer da med ungene fra første kull?? Virker ikke særlig gjennomtenkt. 3 1
M.H85 Skrevet 9. november #576 Skrevet 9. november JessicaL skrev (14 timer siden): Happy wife, happy life er mottoet hans så... Hun får nok alt hun peker, både Hermes og baby. Jeg forstår ikke hvordan de skal få til logistikken jeg. Det tar 6 timer å kjøre en vei. Han liker å kjøre men det er veldig langt og slitsomt. Antar det blir Jon som får dra til henne hver uke, for hva når kiden skal på skolen om 6 år? Da er hans barn fortsatt små men hennes er kanskje litt eldre? Kiden kan jo ikke gå på skolen i to land så må være fast bosatt i enten Oslo eller Stockholm. Og hva skjer da med ungene fra første kull?? Virker ikke særlig gjennomtenkt. Tror faktisk han virkelig bare liker være enig i alt hun gjør. Han fremstår ikke som en tøffel der kona styrer, dvs jeg tror han liker det slik. At han bare smiler og er enig i alt. Tviler på hun trenger ta noen streng tone der for å få viljen sin, han bare enig han.. happy go lucky fyr som bare smiler. Koselig det, men lykke til med 5 barns logostikk når de bor i hvert sitt land🙈😅 3 2
cerruti Skrevet 10. november #577 Skrevet 10. november Jeg reagerer på hvordan det filmes og deles fra restauranter hvor andre gjester eksponeres helt tydelig. Så utrolig tacky og selvopptatt å ta null hensyn til andre. 7
Denrosakon Skrevet 11. november #578 Skrevet 11. november cerruti skrev (8 timer siden): Jeg reagerer på hvordan det filmes og deles fra restauranter hvor andre gjester eksponeres helt tydelig. Så utrolig tacky og selvopptatt å ta null hensyn til andre. Eller bare parkerer hvor som helst, fordi en har en rolls royce🤣 gleder meg til den dagen pengene tar slutt og dem må leve som vanlig folk. Da skal jeg sprette en flaske bobler 3
Denrosakon Skrevet 24. november #579 Skrevet 24. november Hintet Jon til at Annette er gravid nå? ”Jag är inte lika trött som en gravid kvinna”
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå