Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ga hun Jon Olsson en burdagsgave til 160.000 kr, lurer på hvem som betaler for den🧐😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagsgave med en aktivitet som skal skje om 10 mnd....

Gud så romantisk.

• Liker 2
Skrevet

Hva er egentlig "planen" deres fremover? Jeg synes nå det virker ufattelig slitsomt å bo i hvert sitt land, det kan jo aldri bli noe ro noe sted? Tilslutt må vel en av dem flytte på seg mer permanent? Jeg er også i et forhold hvor vi har barn fra før begge to, og bor ca 4 mil fra hverandre. Jeg synes DET er utfordrende nok! Blir mye tid fra hverandre. Man skal virkelig ville det. Her er jo tydeligvis ikke penger en faktor som stopper, men uansett...å måtte reise og reise frem og tilbake. Samtidig som ungene skal kunne få den roen og stabiliteten de trenger i sitt hverdagsliv....Det MÅ jo være slitsomt??? Og de snakker om å få et felles barn, hvordan i all verden skal de løse logistikken rundt dette? 

• Liker 14
  • 1 måned senere...
Skrevet

Finnes det noen større golddigger enn henne? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes mannen hennes ser like plastikk ut som henne. Hva skjer med menn egentlig🤷‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Durancell skrev (På 1.10.2025 den 6.52):

Synes mannen hennes ser like plastikk ut som henne. Hva skjer med menn egentlig🤷‍♀️

Mhm! Jeg er så glad for at samboeren min er passe forfengelig. Takke meg til normalt fargede tenner, om enn litt skeive.

• Liker 4
Skrevet

Da kan vi gratulerer Nette med å ha fått tilgang til alle Jon sine kontier 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Cami9 skrev (8 minutter siden):

Da kan vi gratulerer Nette med å ha fått tilgang til alle Jon sine kontier 

Er ikke det normalt som gift?

Skrevet

Er giftemålet ekte? Jon Olsson står fortsatt som ugift på Ratsit. Men, mye mulig de kun er gifte i Norge 🙄

Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Ikke hva jeg vet. Jeg har vært gift i snart 10 år og vi har separate kontoer, i tillegg till delte kontoer (en for mat og en for utgifter).

Min kone har og skal ikke ha tilgang til mine sparepenger.

Mollebolle skrev (58 minutter siden):

Er giftemålet ekte? Jon Olsson står fortsatt som ugift på Ratsit. Men, mye mulig de kun er gifte i Norge 🙄

Kan godt hende det kun er gyldig i Norge. Ser det samme her. Elsker ratsit, fantastisk side

• Liker 4
Skrevet
Velinda skrev (12 timer siden):

Etter 25 år har vi fortsatt separate kontoer.... vi har en felles til felles utgifter som lån og kommunale avg,strøm ol og hver våre lønns og sparekontoer...  Men vi har forholdsvis lik inntekt...stiller seg kanskje annerledes hos de hvor forskjellen  er stor? 

• Liker 4
Skrevet

Det er helt sinnsykt hvor overfladiske disse folka er og hvor utrolig fake de ser ut. Hun er jo egentlig så søt. 

• Liker 6
Skrevet
gladidag skrev (2 timer siden):

Etter 25 år har vi fortsatt separate kontoer.... vi har en felles til felles utgifter som lån og kommunale avg,strøm ol og hver våre lønns og sparekontoer...  Men vi har forholdsvis lik inntekt...stiller seg kanskje annerledes hos de hvor forskjellen  er stor? 

Er gift jeg også og vi har felles økonomi og tilgang til hverandres konto,er vel kanskje det at folk er forskjellig å velger hva som passer og det er jo det som blir dumt å kritisere syns jeg,hun blir jo beskyldt for å være ute etter pengene hans når hun har en god inntekt selv

• Liker 3
Skrevet
Fenomen skrev (2 timer siden):

Det er helt sinnsykt hvor overfladiske disse folka er og hvor utrolig fake de ser ut. Hun er jo egentlig så søt. 

Hun er kjempe søt

• Hjerte 1
Skrevet
Cami9 skrev (På 1.10.2025 den 0.01):

Finnes det noen større golddigger enn henne? 

🤔 Må innrømme jeg ikke ante hvem hun var før jeg tilfeldigvis så det "gift deg" programmet hun og Jon er med i.. Ikke hørt om han heller før. Tenkte definitivt som sikkert de fleste andre at ja for en goddigger 😅🙈 Men så kikket jeg litt på snap og så hvordan de 2 er sammen, og helt ærlig så tror jeg ikke hun er en særlig goldigger. De virker utrolig like ut i personligheten. Samtidig ser jeg også at forholdet dems minner litt om mitt eget forhold ( nei ikke penger og dyre vesker likt..), men at de virkelig prioriterer hverandre hele tiden, og virker som de ikke trenger så mye annet sosialt og andre venner osv rundt seg ,der kjenner jeg meg veldig igjen!  Når du har funnet din bestevenn som er lik deg selv så holder det for noen bare være sammen og alltid prioritere hverandre.  Han er jo en skikkelig super stefar og prioriterer både henne og barna foran alt annet. Sånt liker jeg,slik det bør være. Jeg har det helt likt med min kjære ❤️ Noen synes nok vi er litt rare som ikke har behov for så mye annet sosialt,men når du finner din bestevenn og sjelevenn i en person så holder det ofte🥰 Med mindre man er veldig ekstrovert....

Når det er sagt så stopper likheten der, de er jo veldig glad i dyr mat,dyre ting osv,  samt han fremstår veldig feminin. Som 2 like venninner 😅 Men poenget mitt sånn utenom det tror jeg de er en perfekt match med sine personligheter. Anette ser jo selvfølgelig ut som en goldiggende Barbie dukke,ingen tvil. Men hun har litt mellom ørene allikevel...Det kommer ikke frem i serien særlig,der er det veldig shallow, men følger man snappen ser man en litt annen side. Konklusjon 2 like personer som begge er feminine og har funnet hverandre.  Min tanke😅

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Cami9 skrev (På 13.8.2025 den 10.05):

Fascinerende å se Nette glise mer av en veske enn av sine egne barn… Materialiastisk, overfladisk og KVALMT å flashe sånn som hun

Hun er materialistisk ja. Men det er han og så🤷‍♀️😅 like barn leker best.

• Liker 4
Skrevet

Snapper om botox i dag 😔

• Liker 2
Skrevet
Velinda skrev (På 7.10.2025 den 21.47):

Ikke når den ene er steinrik og den andre har lite og er golddigger🤣

• Nyttig 2
Skrevet
Velinda skrev (10 timer siden):

Er gift jeg også og vi har felles økonomi og tilgang til hverandres konto,er vel kanskje det at folk er forskjellig å velger hva som passer og det er jo det som blir dumt å kritisere syns jeg,hun blir jo beskyldt for å være ute etter pengene hans når hun har en god inntekt selv

Hans inntekt er god, hun jobber jo minimalt og tjener heller ikke veldig godt nå lenger. Det var annerledes før i tiden når hun var veldig aktiv

Skrevet
Jordbærogfløte skrev (23 timer siden):

Snapper om botox i dag 😔

Botox er bra mot migrene. Men å gå kosmetisk å få i sinnarynken er ikke nok. Dette må gjøres på sykehuset.  Her er det nok kun for det kosmetiske ja. Må jo innrømme det er litt weird at kjæresten hennes tar botox fordi hun garantert ikke vil at han over 40 skal ha rynker. De er så overfladiske ,men prikk like. 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...