Denrosakon Skrevet 17. august #541 Skrevet 17. august Nå ga hun Jon Olsson en burdagsgave til 160.000 kr, lurer på hvem som betaler for den🧐😂 3 1
Yoolanda Skrevet 18. august #542 Skrevet 18. august Bursdagsgave med en aktivitet som skal skje om 10 mnd.... Gud så romantisk.
Yoolanda Skrevet 19. august #543 Skrevet 19. august Hva er egentlig "planen" deres fremover? Jeg synes nå det virker ufattelig slitsomt å bo i hvert sitt land, det kan jo aldri bli noe ro noe sted? Tilslutt må vel en av dem flytte på seg mer permanent? Jeg er også i et forhold hvor vi har barn fra før begge to, og bor ca 4 mil fra hverandre. Jeg synes DET er utfordrende nok! Blir mye tid fra hverandre. Man skal virkelig ville det. Her er jo tydeligvis ikke penger en faktor som stopper, men uansett...å måtte reise og reise frem og tilbake. Samtidig som ungene skal kunne få den roen og stabiliteten de trenger i sitt hverdagsliv....Det MÅ jo være slitsomt??? Og de snakker om å få et felles barn, hvordan i all verden skal de løse logistikken rundt dette? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå