Cami9 Skrevet torsdag kl 18:18 #501 Skrevet torsdag kl 18:18 Orly skrev (4 timer siden): Skikkelig usmakelig post rett og slett. Så enig! Og i motsetning til andre som legger seg flate når de har driti på leggen, så bare fjerner hun caption og skrur av kommentarfeltet. Fantastisk dame 10 2
K_mb Skrevet torsdag kl 18:30 #502 Skrevet torsdag kl 18:30 miaw skrev (8 timer siden): Tenk å være så selvopptatt. Her må jeg kalle en spade for en spade for dette er et kroneksempel på definisjonen av en selvopptatt og hjernedød influencer. 13 8
Hivju Skrevet torsdag kl 18:43 #503 Skrevet torsdag kl 18:43 Det jeg sliter med å forstå er hvorfor man har ett sånt stort eksponeringsbehov. Hadde jeg vært på bryllupsreise hadde jeg lagt telefonen fra meg og virkelig slappet av. Med alle de millionene mannen har på bok, hvorfor ikke bare slappe av. 12 1
Orly Skrevet torsdag kl 19:31 #504 Skrevet torsdag kl 19:31 Cami9 skrev (1 time siden): Så enig! Og i motsetning til andre som legger seg flate når de har driti på leggen, så bare fjerner hun caption og skrur av kommentarfeltet. Fantastisk dame Det er helt utrolig , at det er mulig å være så kort og ja det er feigt å bare slette. 5
Cuddlegirl Skrevet torsdag kl 21:27 #505 Skrevet torsdag kl 21:27 Hivju skrev (2 timer siden): Det jeg sliter med å forstå er hvorfor man har ett sånt stort eksponeringsbehov. Hadde jeg vært på bryllupsreise hadde jeg lagt telefonen fra meg og virkelig slappet av. Med alle de millionene mannen har på bok, hvorfor ikke bare slappe av. Ja de gjør jo ikke annet enn å ta bilder og filme alt minutt for minutt. For en bryllupsreise.. 8 1
Mollebolle Skrevet fredag kl 06:18 #506 Skrevet fredag kl 06:18 Cuddlegirl skrev (8 timer siden): Ja de gjør jo ikke annet enn å ta bilder og filme alt minutt for minutt. For en bryllupsreise.. Vil tro Jon har med seg sin faste kameramann også....kjempegøy bryllupsreise 🙈 Money, money, money.... 🙄 8 1
Cami9 Skrevet fredag kl 07:15 #507 Skrevet fredag kl 07:15 Fascinerende å se hvordan hun stadig vekk legger ut hint til Jon på snapchat🤣 Filmer familievilla på øya og skriver bare «family villa» noen dager etter hun har lagt ut at det er en stor drøm å dra dit med hele familien, noe hun selv aldri ville hatt råd til. Samme når hun ser vesker i butikken, filmer og skriver «denne ønsker jeg meg», antageligvis for at Jon til slutt skal gi henne den. Ekstremt opptatt av penger, det materialistiske og fasade? IG feeden hennes inneholder ikke ETT bilde uten filter, poseringer eller kropp… 10 3
Nabooru Skrevet fredag kl 08:10 #508 Skrevet fredag kl 08:10 Inga-pinga skrev (På 30.7.2025 den 13.35): Hva har hun gjort med tennene sine? Eller er det leppene? Noe veldig rart i munnpsrtiet når hun snakker Begge deler. Sprøytet inn masse i leppene, de er større enn noensinne. Og veneers på tennene (vet ikke hva det kalles på norsk). 3 1
Nabooru Skrevet fredag kl 08:12 #509 Skrevet fredag kl 08:12 miaw skrev (22 timer siden): Tenk å være så selvopptatt. Den stiller i en klasse for seg. Er hun mindre kognitivt begavet eller bare sjukt selvopptatt? Caption er fjernet nå og kommentarfeltet slått av (kan bare tenke meg hvorfor). Jeg ble blokkert fordi jeg kom med en kritisk kommentar. Tenk å ikke kunne stå for eget innhold…! 4 3
Cami9 Skrevet fredag kl 08:52 #510 Skrevet fredag kl 08:52 Nabooru skrev (38 minutter siden): Den stiller i en klasse for seg. Er hun mindre kognitivt begavet eller bare sjukt selvopptatt? Caption er fjernet nå og kommentarfeltet slått av (kan bare tenke meg hvorfor). Jeg ble blokkert fordi jeg kom med en kritisk kommentar. Tenk å ikke kunne stå for eget innhold…! Haha kjenner meg igjen, jeg sa jeg likte hun bedre når hun var nedpå og sammen med Emil - samt at med all den elendigheten som skjer nå, så er det vanvittig å flashe på den måten de gjør - ble blokkert fort gitt🤣🤣 4 2
Cami9 Skrevet fredag kl 09:41 #511 Skrevet fredag kl 09:41 Ferie faktisk, er det ikke bryllupsreise?! 😆 1
Anim92 Skrevet fredag kl 10:56 #512 Skrevet fredag kl 10:56 Cami9 skrev (1 time siden): Ferie faktisk, er det ikke bryllupsreise?! 😆 Altså nå er man ivrige på å finne noe å ta hu for, når DET skal være et tema 😂😂 8
Cami9 Skrevet fredag kl 12:02 #513 Skrevet fredag kl 12:02 Anim92 skrev (1 time siden): Altså nå er man ivrige på å finne noe å ta hu for, når DET skal være et tema 😂😂 Hehe ja jeg veit🤣 Men å bruke mobilen sin såå mye på en bryllypsreise er helt villt 3
Anim92 Skrevet fredag kl 12:45 #514 Skrevet fredag kl 12:45 Cami9 skrev (41 minutter siden): Hehe ja jeg veit🤣 Men å bruke mobilen sin såå mye på en bryllypsreise er helt villt Jada, er helt enig der ☺️ men om man kaller det ferie eller eller bryllupsreise er en potet/potitt diskusjon 🤪 9
Cami9 Skrevet fredag kl 12:50 #515 Skrevet fredag kl 12:50 Anim92 skrev (4 minutter siden): Jada, er helt enig der ☺️ men om man kaller det ferie eller eller bryllupsreise er en potet/potitt diskusjon 🤪 Ja🤣 Snart er det hjem til en kaotisk hverdag! 1
Marihone Skrevet i går, 15:34 #516 Skrevet i går, 15:34 Å stenge kommentarfelt og ikke ta kritikk er umodent. Men de får leve i sin fantasiverden. Han nye mannen virker veldig snill, men han er ikke så maskulin i sin væremåte og mindset. 4 1
Justlooking Skrevet 14 timer siden #517 Skrevet 14 timer siden De har byttet ut tennene sine begge to. er lett å se og spesielt mot tidligere bilder 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå