Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Anbefalte innlegg

Skrevet
yesmam skrev (6 timer siden):

Om det hadde kostet 1 mill, tror dere de hadde donert 6 mill? Aldri. 

Nope… 

• Liker 1
Skrevet
rosererrøde skrev (På 21.6.2025 den 23.17):

Foreldrene hans kunne ikke være med pga noe uforutsett sa hun på snap. Og jeg syns ikke Anette så radmager ut som brud. Hun strålte og var rett å slett nydelig. Hadde gjerne hatt samme bryllup om jeg hadde hatt penger til det. 

Bare ikke samme kjole. Hva var det for noe?!!! Vet smaken er som baken, men den var horribel

• Nyttig 2
Skrevet
Jentemamma88 skrev (4 timer siden):

Bare ikke samme kjole. Hva var det for noe?!!! Vet smaken er som baken, men den var horribel

Mens andre synes den var helt rå🤷🏻‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet
Jentemamma88 skrev (På 8.7.2025 den 7.51):

Hun hadde flere kjoler, men alle var ganske tacky. Den verste var helt gjennomsiktig så hun gikk praktisk talt rundt i bare undertøyet... Rimelig spesielt klesvalg på et bryllup.

• Liker 6
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Er det bare meg eller redigerer hun kroppen sin? På et bilde på Snapchat så var magen hennes helt annerledes enn det hun la ut på IG. Uansett rart at noen som spiser så mye sukker og fast food ser så fit ut når hun trener minimalt. Er burgeren alt hun spiser den dagen? For da skjønner jeg litt mer. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Kom til å tenke litt. Anette ble jo skilt og prøvde diverse dating med lite hell. Trodde aldri hun ville finne noen. Kan google og finne tilbake i hvilken avis hun uttalte det. Men så møtte hun mannen hun giftet seg med. Han er rik og virker veldig snill det jeg har sett i intervjuer. 
Her er at av flere intervjuer https://www.vg.no/rampelys/i/4BKB8a/annette-haga-og-jon-olsson-om-bryllupet-inntektene-og-fremtidsplanene

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 2
Skrevet
baldrian skrev (9 timer siden):

Det er vanlig business billetter med Q suites på Qatar Airways. Har flydd med det et par ganger selv. Fikk billetter på kampanje salg. 14.000 tur/retur Thailand med Q suites 

• Liker 2
Skrevet

Hva har hun gjort med tennene sine? Eller er det leppene? Noe veldig rart i munnpsrtiet når hun snakker

• Liker 2
Skrevet
Inga-pinga skrev (1 time siden):

Hva har hun gjort med tennene sine? Eller er det leppene? Noe veldig rart i munnpsrtiet når hun snakker

Enig! Må være noe skallfasetter/leppefyll kombo som gjør det. Tenk å klare og holde seg så tynn i tillegg. Jeg er altfor glad i mat til å kunne holde på sånn🥲

• Liker 4
Skrevet
Inga-pinga skrev (6 timer siden):

Kan hun ha tatt lip flip? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tenk å være så selvopptatt.

Screenshot_20250731_120359_Instagram.thumb.jpg.afb46824860cd7bc925894125764a8aa.jpg

Endret av miaw
  • Liker 10
  • Nyttig 12
Skrevet

Skikkelig usmakelig post rett og slett. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Pølsevann skrev (På 26.7.2025 den 18.43):

Det er vanlig business billetter med Q suites på Qatar Airways. Har flydd med det et par ganger selv. Fikk billetter på kampanje salg. 14.000 tur/retur Thailand med Q suites 

Hvor og når bestilte du? Hørtes rimelig ut🤩

Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Skikkelig usmakelig post rett og slett. 

Hun tar en «Sophie Elise» og vil gjøre mye for å få oppmerksomhet. Hjelper jo ikke at ekstemannen er av samme kaliber 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun har sletta teksten nå. Bildene ligger fremdeles ute da

• Liker 4
Skrevet
miaw skrev (7 timer siden):

Tenk å være så selvopptatt.

Screenshot_20250731_120359_Instagram.thumb.jpg.afb46824860cd7bc925894125764a8aa.jpg

Dette har jeg nesten ikke ord for. Bare trist. Hun er jo fullstendig i utakt med resten av samfunnet..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Hivju skrev (25 minutter siden):

Hun tar en «Sophie Elise» og vil gjøre mye for å få oppmerksomhet. Hjelper jo ikke at ekstemannen er av samme kaliber 

Får sikkert oppmerksomhet, men vil man virkelig T folk skal tro man er stokk dum 🙈

• Liker 5
Skrevet

Uff, hun her skuffer meg, for ti år siden trodde jeg hun var mer oppegående enn de fleste andre influencere, nå har hun blitt verre enn de fleste!

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (31 minutter siden):

Uff, hun her skuffer meg, for ti år siden trodde jeg hun var mer oppegående enn de fleste andre influencere, nå har hun blitt verre enn de fleste!

Jeg har inntrykk av at hun endrer seg etter hvem hun er sammen med, litt sånn som Sophie Elise. Hun gjør det bare litt mer diskret, derfor havner hun under radaren. Grunnen til at jeg sitter med det inntrykket baserer seg på måten hun har fremstilt seg med de 3 siste partnerne sine (som jeg kan huske at hun var offentlig med); Morten, Emil og Jon. Morten virket ambisiøs og studerte i London, de kjøpte seg en villa i Bærum til flere millioner og hun skled rett inn i rollen som en rik housewife. Da var hun tidlig i 20-årene så det i seg selv er spesielt. Da det ble slutt og hun etterhvert fant Emil var hun mer laidback i klesstilen, spøkefull og generelt avslappet. Nå med Jon.. grøss og gru. Måtte blokkere henne fra IG for noen måneder siden da det rett og slett ble for mye. Og nå denne umusikalske teksten hun la ut og slettet, det er bare så tankeløst og selvsentrert at jeg tror jeg må unngå denne tråden og. 

• Liker 9
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...