Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrigheten min tok overhånd....gikk inn på snap og så herren skulle kjøpe seg en birkinveske... altså.. ( jada, eg er ikke noe fashionista, og er ikke spesielt begeistrert for svindyre flæshemerker) men den var jo skikkelig stygg den veska.. og sorry men det ser dust ut når menn bruker sånn type veske. ( kall meg gjerne gammeldags 😜 )  paret fremstår som voldsomt opptatt av fasada. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Hanne357 skrev (På 15.6.2025 den 16.28):

Haha. Jeg tenker det kommer en TV-serie og en million snapper om det bryllupet og hvis den dama klarer å være tilstede i nuet på bryllupsdagen og dagen etter, kanskje lande litt i det med barna også, så er det null stress for følgerne å vente. Men egentlig handler det vel om at hun ikke har tid til å redigere alt til perfekt med glitter og det genrerer masse ekstra klikk å holde følgerne på pinebenken. 

Hvorfor skulle hun ta bilder og redigere selv? antar de har flere fotografer 

Endret av Jentemamma88
Skrevet
gladidag skrev (4 timer siden):

Nysgjerrigheten min tok overhånd....gikk inn på snap og så herren skulle kjøpe seg en birkinveske... altså.. ( jada, eg er ikke noe fashionista, og er ikke spesielt begeistrert for svindyre flæshemerker) men den var jo skikkelig stygg den veska.. og sorry men det ser dust ut når menn bruker sånn type veske. ( kall meg gjerne gammeldags 😜 )  paret fremstår som voldsomt opptatt av fasada. 

Hundre prosent enig med deg! Styggeste veska jeg har sett noensinne faktisk

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Klatrepia skrev (9 timer siden):

Han omsatte bare for en kvart milliard i 2023 så… o

På hva?

• Liker 1
Skrevet
gladidag skrev (6 timer siden):

En av de styggeste veskene jeg har sett. Men det blir vel hun som bruker den mest kanskje. 🤑😜

• Liker 3
Skrevet
cerruti skrev (17 timer siden):

På hva?

Douchebag, sponsorer, youtube bl a. En YouTube video kan gi han annonseinntekter på godt over 100.000 i følge han.

• Liker 1
Skrevet
Jentemamma88 skrev (22 timer siden):

Hvorfor skulle hun ta bilder og redigere selv? antar de har flere fotografer 

Haha god poeng. Men tipper hun vil ha det godkjent og redigert etter egen smak uansett. Virker sånn. Nå er det hvertfall bilder og videoer i overflod tilgjengelig

• Liker 2
Skrevet

Alt ser ekstremt overdådig og flott ut. Ekstremt «over the top» da🤪

Men så trist at hans foreldre ikke er der, tenkte jeg da. Var med på video. 😞

• Liker 3
Skrevet

Lurer på hvor mye hun bidrar med økonomisk i det ekteskapet? Men, sikkert lurt å gifte seg. Da har hun i utgangspunktet rett på halvedelen den dagen det går til helsikke. Ganske sikker på det gjør det, dessverre. Får håpe de har en god kontrakt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tar nok ikke lang tid før hun er gravid 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud som hun ser ut! Ser ut som en hollywoodfrue der alt er falskt falskt falsk

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Cuddlegirl skrev (4 timer siden):

Herregud som hun ser ut! Ser ut som en hollywoodfrue der alt er falskt falskt falsk

Uff, ja. Og hun var nydelig før all endring, synes jeg.

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer med blomstene etter bryllupet. Noen folk har bare alt for mye penger

• Liker 3
Skrevet (endret)

Morgengave til 350.000-500.000 kr .. hun får vel beholde den når skilsmissen er et de fakto. (Kilde: Chrono24, klokken er en Cartier Panthere de Cartier.)

Endret av Denrosakon
  • Liker 1
Skrevet

De er veldig opptatt av fasade og flashe med penger og dyre luksusvarer. Men jeg må bare innrømme at jeg liker Jon veldig godt. Han er alltid veldig hyggelig mot alle ser det ut som. 

• Nyttig 1
Annonse
Skrevet

Jeg må si jeg er overrasket over valg av brudekjoler. Det er mye naken hud og .. på display liksom.. mulig jeg er prippen, men den ene kjolen ser mer ut som en del av sexy undertøy med skjørt til. 

• Liker 1
Skrevet
Denrosakon skrev (2 timer siden):

Morgengave til 350.000-500.000 kr .. hun får vel beholde den når skilsmissen er et de fakto. (Kilde: Chrono24, klokken er en Cartier Panthere de Cartier.)

Er så usmakelig flashing hun holder på med nå… Hun bør få bena ned på jorda igjen, golddigger deluxe

• Nyttig 1
Skrevet
Krokodillen skrev (22 minutter siden):

Jeg må si jeg er overrasket over valg av brudekjoler. Det er mye naken hud og .. på display liksom.. mulig jeg er prippen, men den ene kjolen ser mer ut som en del av sexy undertøy med skjørt til. 

Enig, merkelig å velge så vulgære og smakløse kjoler til et bryllup i så vakre og stilfulle omgivelser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...