Gå til innhold

Date menn 50+!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må si jeg er litt oppgitt. Har vært på forskjellige daitingsider en stund, er dame 50+, og har vært ute etter å møte en mann. En voksen, oppegående og helt vanlig mann. Men det har ikke vært lett, får mange besøk og tror nok jeg ser ganske bra ut for alderen. Er ikke innbilsk eller tror jeg er noe. Er vel heller en forsiktig person, etter et langt samliv bak meg. Mye er forandret siden jeg var ung, og blir litt skremt av hvordan de unge dater i dag, det er en bruk og kast mentalitet. Og goshting er vanlig, ble selv goshtet etter å ha kjent og møtt en mann, etter 4 mnd var han taus. Ok, da var jeg ikke bra nok lenger, kunne jo bare ha sagt det da! Også har vi de med ff, noe som er ukjent for meg, blir dere ikke involvert i ff deres, og oppstår det ikke følelser. Jeg klarer ikke å ha sex med en uten noen følelser, men savner sex. Nå sier jeg noe som antagelig ikke er så populært. Syns at menn på min alder ser gamle ut!!! Men det er jo vi kvinner som blir gamle i den alderen, eller?

Anonymkode: 5ea30...ead

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig for damer på vår alder dessverre. Har blitt oppgitt jeg også, men får du dater med noen som du liker? Jeg synes jeg fikk henvendelser fra helt uaktuelle menn (bosted, alder, bakgrunn osv). Ellers ofte useriøse henvendelser med noen som enten bare vil "griseprate" eller de er ute etter bare sex. Jeg har hatt ff tidligere, men ønsker kjæreste nå. Synes veldig vanskelig å finne, så jeg har tatt pause fra datingsider. Jeg kan også synes at menn på min alder ser gamle ut, men ikke alle. Det verste synes jeg er menn som er mange år eldre enn meg og tror jeg vil bli sammen med dem. Det orker jeg rett og slett ikke. Det er ikke bare vi kvinner som blir gamle i den alderen da, alle blir jo eldre i den alderen og menn ser definitivt ikke bedre ut enn kvinner  på vår alder selv om de tror det selv. 

Anonymkode: cf722...f3a

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig for damer på vår alder dessverre. Har blitt oppgitt jeg også, men får du dater med noen som du liker? Jeg synes jeg fikk henvendelser fra helt uaktuelle menn (bosted, alder, bakgrunn osv). Ellers ofte useriøse henvendelser med noen som enten bare vil "griseprate" eller de er ute etter bare sex. Jeg har hatt ff tidligere, men ønsker kjæreste nå. Synes veldig vanskelig å finne, så jeg har tatt pause fra datingsider. Jeg kan også synes at menn på min alder ser gamle ut, men ikke alle. Det verste synes jeg er menn som er mange år eldre enn meg og tror jeg vil bli sammen med dem. Det orker jeg rett og slett ikke. Det er ikke bare vi kvinner som blir gamle i den alderen da, alle blir jo eldre i den alderen og menn ser definitivt ikke bedre ut enn kvinner  på vår alder selv om de tror det selv. 

Takk for svar. Er så enig med deg, orker ikke menn som er 10 til 15 år eldre som tror de er flotte. Veldig mange menn ned i 20 års alderen tar kontakt for sex. Skal også ta pause fra daitingsider nå da jeg er lei. 

Anonymkode: 5ea30...ead

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

menn ser definitivt ikke bedre ut enn kvinner  på vår alder selv om de tror det selv. 

Noen synes nok menn eldes bedre enn kvinner, men det er jo subjektivt. Det handler nok litt om at å se ung ut ikke er attraktivt for menn (for tro meg, menn som ser unge ut har ikke draget).

Det er to aspekter som spiller inn her:

-Unge kvinner vasser i menn, mens mange unge menn ikke har sjans og må vente til de blir eldre. Dette gjør nødvendigvis at det til slutt blir vanskeligere for kvinner. Unge kvinner går gjerne opp i alder for å få en kjekk mann. 

-De kjekkeste mennene på din alder kan få damer som er en del yngre. Det gjør at i stor grad er ikke de kjekkeste mennene tilgjengelig for deg, med mindre du går en del opp i alder.

Urettferdig? Kanskje, men det er like urettferdig for unge menn. 

Anonymkode: 3d011...4f2

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er ikke bare kvinner som blir gamle i den alderen. Menn lever bare godt på myten om at de eldes som fin vin. Det stemmer for noen få, men det er laaaangt mellom Brad Pitt'ene dessverre. Menn har en selvtillit det står respekt av og damer har litt å lære der. Jeg tror det er det og ikke fin vin-eldingen som får enkelte aldrende menn til å dra yngre kvinner, men selvtilliten. Når man surfer på menn 50+ er det ikke mange som ser yngre ut enn det er og de har forfalt minst like mye som damer på samme alder.

Anonymkode: 7a6f5...1f6

• Liker 6
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen synes nok menn eldes bedre enn kvinner, men det er jo subjektivt. Det handler nok litt om at å se ung ut ikke er attraktivt for menn (for tro meg, menn som ser unge ut har ikke draget).

-Unge kvinner vasser i menn, mens mange unge menn ikke har sjans og må vente til de blir eldre. Dette gjør nødvendigvis at det til slutt blir vanskeligere for kvinner. Unge kvinner går gjerne opp i alder for å få en kjekk mann. 

-De kjekkeste mennene på din alder kan få damer som er en del yngre. Det gjør at i stor grad er ikke de kjekkeste mennene tilgjengelig for deg, med mindre du går en del opp i alder.

Jeg er en 20 år gammel jente og jobber i butikk, og når jeg ser ektepar i 50+ årene rundt lik alder gå sammen er som regel kvinnen mest attraktiv og ser yngst ut. Alle kjenner alle her så vet de er rundt samme alder... Så lenge dama ikke klipper håret kort i "mannesveis" holder kvinner seg definitivt best!  "Silverfox" menn er unntaket, men det kan ikke være snakk om mer enn et par prosent. Og man er ikke en Silverfox hvis man ikke har høy status og millionlønn ;) 

Anonymkode: 897d5...066

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 20 år gammel jente og jobber i butikk, og når jeg ser ektepar i 50+ årene rundt lik alder gå sammen er som regel kvinnen mest attraktiv og ser yngst ut. Alle kjenner alle her så vet de er rundt samme alder... Så lenge dama ikke klipper håret kort i "mannesveis" holder kvinner seg definitivt best!  "Silverfox" menn er unntaket, men det kan ikke være snakk om mer enn et par prosent. Og man er ikke en Silverfox hvis man ikke har høy status og millionlønn ;) 

oySJ-KboTvDZG_hkEBTXXcZe1v4JSAyPM_KLIrWK

🙄

Anonymkode: ec4d9...78d

• Liker 1
Skrevet

Det snakkes veldig mye om utseende her. Det essensielle her er vel å finne noen man har kjemi med. Akkurat den biten tror jeg er veldig vanskelig å kjenne på ut fra noen få dater i en heller unormal situasjon. Så blir det kanskje til at man ender opp med å vurdere utseende som ikke ok, selvom det kun var en gjenkjennelses-følelse som manglet.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, visp skrev:

Det snakkes veldig mye om utseende her. Det essensielle her er vel å finne noen man har kjemi med. Akkurat den biten tror jeg er veldig vanskelig å kjenne på ut fra noen få dater i en heller unormal situasjon. Så blir det kanskje til at man ender opp med å vurdere utseende som ikke ok, selvom det kun var en gjenkjennelses-følelse som manglet.

Ja, men utseende er jo endel av det å ha kjemi det også. Føler ikke kjemi med en som du synes ser jævlig ut. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan godt si at menn i alle aldre er styggere enn kvinner. Det er din mening, men de er jo ikke så relevant for ts eller noen andre. Det eneste som teller er hvor vanskelig det er å få kjæreste. Det er kjempelett for unge damer, og vanskelig for unge menn. Da snur det nødvendigvis til slutt, det er ikke mulig at kvinner velger og vraker hele livet mens menn går enslige. 

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke riktig for de unge mennene vil få sjans en gang senere. Det får jo ikke vi voksne damer. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄

Mener du at de fleste menn 50+ ser like bra ut som Tom Cruise? Han er en "Silverfox" og et av unntakene jeg snakket om, som knapt kan være 1-2% av befolkningen.

Elle MacPherson er 55 år gammel:

rs_560x415-150717143900-1024.elle-macpherson.jpg.852f5b8fa586f3d3417161cf29552e5c.jpg

Hvis du tar bilde av 10 tilfeldige kvinner og 10 menn i 50+ årene her i Norge, vil kvinnene være mer attraktive som regel

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men utseende er jo endel av det å ha kjemi det også. Føler ikke kjemi med en som du synes ser jævlig ut. 

Jeg har aldri syns at noen jeg har kjemi med har sett jævlig ut.

Før man får følelser er ikke utseende noe hverken fra eller til. Men vi fungerer sikkert forskjellig. Det er bare noen mennesker man går godt sammen med mens andre blir litt intetsigende for en.

Dessverre er det fåtallet man har skikkelig kjemi med; derfor blir det også betydningsfullt.

Skrevet

Det er jo akkurat det jeg sier: Du får ikke kjemi med en du ikke liker utseendet til. Det vil si du må like utseende til en viss grad for å føle at du har kjemi med personen. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan godt si at menn i alle aldre er styggere enn kvinner. Det er din mening, men de er jo ikke så relevant for ts eller noen andre. Det eneste som teller er hvor vanskelig det er å få kjæreste. Det er kjempelett for unge damer, og vanskelig for unge menn. Da snur det nødvendigvis til slutt, det er ikke mulig at kvinner velger og vraker hele livet mens menn går enslige. 

Jo det er det hvis menn på 50+ leser her inne f.eks. og sikter seg inn på mye yngre damer bare fordi noen mannfolk her sier at de kan

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

🙄

De har bilde av Tom Cruise fordi han er en av svært få som har holdt seg såpass godt så lenge. Hadde alle menn holdt seg like godt så hadde de jo aldri postet bilde av Tom Cruise. 

Anonymkode: 93190...b2a

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

🙄

Det du glemmer i denne sammenhengen, er at Kelly McGillis er fem år eldre enn Tom Cruise. Fem år kan utgjøre en stor forskjell i utseende, spesielt når man blir eldre. Dama har også hatt sine problemer med rus o.l., så i tillegg til at hun er en del eldre enn Cruise, har nok disse problemene satt sine spor.

Anonymkode: a0727...fa9

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg kan det. Er snart 50 og kan velge og vrake i alle aldre, faktisk! Litt satt ut av det! Hadde draget som ung også. Skjønner ikke hvorfor det skulle endre seg.

Anonymkode: b890d...b9d

Skrevet

🙄

Eneste du kan komme med?

• Liker 1
Skrevet

Mener du at de fleste menn 50+ ser like bra ut som Tom Cruise? Han er en "Silverfox" og et av unntakene jeg snakket om, som knapt kan være 1-2% av befolkningen.

Elle MacPherson er 55 år gammel:

rs_560x415-150717143900-1024.elle-macpherson.jpg.852f5b8fa586f3d3417161cf29552e5c.jpg

Hvis du tar bilde av 10 tilfeldige kvinner og 10 menn i 50+ årene her i Norge, vil kvinnene være mer attraktive som regel

Vi dødelige kvinner kan ikke sammenligne oss med Elle macPherson og andre kjendiser, de har penger og tilgang til verdens beste anti age behandlinger

Anonymkode: 7eacf...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...