Gå til innhold

Drittlei folk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er vits i å date og få seg partner. Når man leser all dritten her inne? Og det er jo ikke sant at alle som er gift og får seg partnere er attraktive, har en pakke osv. Det er mange flotte enslige også. Vet om mange som er sammen av falske grunner og går bak ryggen til partner og latterliggjør vedkommende. Men allikevel så tror disse så ille på at partneren elsker de... og man kan ikke stole på en mann som viser interesse, da han flørter med hundre andre og menn synes alt som går og puster er vakkert og konemateriell. Det er ikke tull, for jeg har sett mye rart med egne øyne. Det er ikke vits i å treffe folk fra nettet, da de stort sett ikke er attraktive når man møter de, de har dårlige intensjoner og ikke ønsker seg langvarig forhold og barn. Menn får man ikke kontakt med ellers, blir aldri sjekket opp ute og vet ikke åssen jeg skal komme i kontakt med min framtidige ektemann. Kommer ikke til å leve hvis jeg ikke har type og er gravid når jeg er 30. Får høre at alle andre damer får oppmerksomhet på gata av menn osv. Jeg får så lite oppmerksomhet og har ikke vært på en seriøs date på 100 år. Jeg er 27, slank, med former, blondt hår og pent ansikt, reflektert, dyp, lidenskapelig, smart og utrolig snill og omsorgsfull overfor en kjæreste. Men har bare hatt kjærester eller menn som har utnyttet det og aldri opplevd at en mann virkelig elsker meg og aksepterer meg og synes jeg er digg nok. Lei av å ikke være bra nok for noen relasjoner, lei av å ikke bli sett eller få en eneste sjanse. Hvorfor kan ikke jeg også oppleve kjærlighet og bli elsket EN gang som alle andre? 😪😞

Anonymkode: 35169...fcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli glad i deg selv først, og positiv til livet. Det er tiltrekkende!

Anonymkode: 26d3f...e83

Skrevet

Uff, skjønner tankegangen din veldig godt. Msn får bare prøve å tenke mer positivt

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...