Apekatten Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Jeg trenger råd om prevensjon. Jeg har gått på loette i flere perioder, men blir veldig nedstemt av de. Prøvde p-stav, men den ble jeg fryktelig deprimert av og fikk selvmordstanker. Har prøvd p-ring, men ble såpass nedstemt at jeg ikke klarte å jobbe.. jeg har snakket mye med fastlegen min om dette, og han foreslår hormonspiral. Jeg Synes det er dyrt, spesielt ikke når det ikke er garantert at jeg kommer til å tåle de, dessuten ønsker jeg og kjæresten min å prøve å få barn om kanskje 1 år. Er det noen som sliter med det samme? Er det noen p-piller eller minipiller som kunne vært bedre? Har noen erfaring med kobberspira?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Kanskje du bare skal la være å ligge med menn som er så egoistisk at dama omtrent må være død før de kan tre på seg selv en kondom, så hun slipper putte all mulig drit inn i kroppen. Anonymkode: bd00c...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Kanskje det er på tide å la mannen din ta seg av prevensjon ei stund? Jeg har aldri gått på prevensjon (selv om jeg har vært i forhold i mange år). Når du har strevd med dette må det i hvert fall gå an å ta med han på løsninga. Anonymkode: 39b18...633 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Stemmer med disse over. Når du får så alvorlige bivirkninger, så er gummi det beste. Anonymkode: 4eee1...2b2 4
Apekatten Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er på tide å la mannen din ta seg av prevensjon ei stund? Jeg har aldri gått på prevensjon (selv om jeg har vært i forhold i mange år). Når du har strevd med dette må det i hvert fall gå an å ta med han på løsninga. Anonymkode: 39b18...633 Vi har brukt kondom, men det er ikke noe vi liker.. dessuten har vi opplevd at kondomet sprekker. Jeg ønsker å bruke prevensjon for min egen del.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: P-stav? Anonymkode: 3d32d...fbf Les HI en gang til Anonymkode: 39b18...633
Apekatten Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: P-stav? Anonymkode: 3d32d...fbf Jeg tåler ikke hormoner, heller ikke p-stav. Noen som har erfaring med kobberspiral?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #10 Skrevet 14. desember 2019 Prøvd minipille? Anonymkode: 4f61c...f05
Sparkling_Pink Skrevet 14. desember 2019 #11 Skrevet 14. desember 2019 Når du ikke tåler hormoner, så tenker jeg at du skal la være å utsette deg for det. Da er det følgende metoder igjen: - unngå samleie (gjøre andre ting) - bruke kondom - kobberspiral - pessar - naturlige metoder Den første og siste medfører at en må legge inn mye innsats på å følge med og få tak i informasjon for å få til. Finnes det seksuelle aktiviteter som kan gi dere mer enn det å ha samleie? Kan han få kontroll på utløsning og precum og du på syklusen din og slim - variasjonene? Kobberspiral og pessar får en hos gynekolog. Kondomer er vi velsignet med at er lett tilgjengelige.
Apekatten Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd minipille? Anonymkode: 4f61c...f05 Nei, vurdere å prøve det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå