AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Er det drøyt å skrive følgende som kriterier på dating profilen min: - søker kvinne i fast jobb - ikke snuser/ røyker -barnløs - aktiv😉 Anonymkode: 29c27...425 1
ntrane Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Du har din fulle rett til å skrive hva du vil på din profil. Det er dine preferanser. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Aktiv blunkefjes = i puleform? Anonymkode: d1acc...578 3
slutt Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 Dropp det blunkefjeset. Eller skriv det det fremstår som; «aktiv i senga» hvis det er det du mener. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, slutt skrev: Dropp det blunkefjeset. Eller skriv det det fremstår som; «aktiv i senga» hvis det er det du mener. Eh? Med aktiv mener jeg aktiv.. Er selv en aktiv mann, elsker å gå turer, reise, trening og nye opplevelser! Anonymkode: 29c27...425
slutt Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh? Med aktiv mener jeg aktiv.. Er selv en aktiv mann, elsker å gå turer, reise, trening og nye opplevelser! Anonymkode: 29c27...425 Da bør du droppe det blunkefjeset. Det gjør at det misforstås til å mene i senga. 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #7 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh? Med aktiv mener jeg aktiv.. Er selv en aktiv mann, elsker å gå turer, reise, trening og nye opplevelser! Anonymkode: 29c27...425 Da dropper du blunkefjeset, eller endrer til vanlig smilefjes. Ellers vil det oppfattes som interesse for puling, ikke sport. Anonymkode: d1acc...578 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #8 Skrevet 14. desember 2019 Skriver du en sånn stikkordsliste? Da vil du fremstå som litt enkel, tror jeg. Hvis du formulerer en sammenhengene tekst som er litt underholdende å lese, men fortsatt formidler de samme tingene, vil du vise at du er kreativ og flink med ord. En stikkordsliste med krav kan også virke, vel, krevende, og det er turn off. Anonymkode: 4bef1...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #9 Skrevet 14. desember 2019 Det er bare å skrive det, men som kvinne som oppfyller alle de kriteriene ville jeg ikke sveipet til høyre på en sånn sjekkliste. Kan du ikke heller skrive at du er aktiv, snuser/røyker ikke og har en jobb du liker. Og at du er på jakt etter noen med samme kvaliteter. Det med barn finner du jo ut relativt fort, så det ville jeg ikke skrevet. Høres veldig ufint ut egentlig. Men hvis du skriver det akkurat sånn som du har skrevet over finner du vel noen som liker sjekklister. Problemet er bare at du skremmer bort potensielle kandidater som ikke liker sjekklister Anonymkode: 580f8...96b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå