Gå til innhold

Tynne men deilig eller ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om menn som er tynne? Sykdom gjorde at jeg raste ned i vekt er 190 høy og 74 kg nå. Jeg trives med denne vekten da jeg synes fedme og overvektige ikke er noe fint (min preferanse). Men jeg lurer på om dere damer synes menn som er veldig tynne som meg er ekkelt? Hadde du valgt en med øl\pappa mage ovenfor meg f.eks om vi hadde samme ansikt?

Anonymkode: a37c2...25b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv 176 og veier 90 kg, så ja, men av den grunn at jeg ikke vil mose deg 

Skrevet

Kjære, Ts. Bruk nøtta di, jeg sier det i beste mening :) Kvinner er forskjellige, akkurat som vi menn er. Noen liker tynne, noen liker lubne, og noen liker tykke. Noen like høye og noen foretrekker dem lave. Du finner ikke et entydig svar der ute, det finnes ingen oppskrift på hva kvinner eller menn liker. Vi er forskjellige, med forskjellige preferanser. Du kommer til å finne deg en som liker deg, uansett kroppsfasong. 

• Liker 7
Skrevet

Noen liker damer, noen liker menn, andre liker trær og sauer. Vi er alle forskjellige. Det er umulig å si noe generelt om noe som helst.

Anonymkode: acb2d...d0d

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker litt muskler og ikke for tynn, men klarer meg veldig fint uten "pappamage" også, spesielt hvis de ikke faktisk har den unnskyldningen er de er i småbarnsfasens tidsklemme. 

Heller en bamse enn en tynn, synes jeg, mens venninnen min synes tynne fyrer er dritsexy og fordrar ikke bamsete kropper. 

Så som de over sier, smaken er forskjellig! Vær som du trives med, du! 

Anonymkode: 276f0...58c

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde valgt den som fikk meg til å føle meg trygg, få meg til å le, den jeg kunne snakke med om alt og som jeg gledet meg til å komme hjem til.

Jeg blir ikke sammen med en kropp.

Anonymkode: 76936...ce7

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde valgt den som fikk meg til å føle meg trygg, få meg til å le, den jeg kunne snakke med om alt og som jeg gledet meg til å komme hjem til.

Jeg blir ikke sammen med en kropp.

Anonymkode: 76936...ce7

Så du kan like gjerne bli sammen med en kvinne? 

Anonymkode: acb2d...d0d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde valgt han med best personlighet. Har vært sammen med både tynne, tykke, lave og høye. Er andre ting som er mye viktigere enn utseende.

Anonymkode: c83ba...473

Skrevet

Har prøvd d men sånn seksuelt ble det veldig rart... det var ikke noe å slenge bena rundt ryggen på.. 😂huff må nå le og

Anonymkode: f68e1...cb4

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har prøvd d men sånn seksuelt ble det veldig rart... det var ikke noe å slenge bena rundt ryggen på.. 😂huff må nå le og

Anonymkode: f68e1...cb4

Samme her, var også merkelig å kjenne hoftebena hans gnagende mot mine hofter. Første gang noen har vært tynnere og smalere enn meg selv 😜 men var ikke dumpegrunn, er man glad i noen så er man glad i noen. 

Anonymkode: cd702...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...