AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Hei! Jeg bare lurer på et par ting, dere som er i langvarige forhold med en partner dere elsker og ville gjort alt for, hvordan møttes dere? Hvordan endte dere opp der? Jeg lengter sånn etter en som vil hoppe med begge beina først sammen med meg.. Anonymkode: 065b7...1f2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Jeg ble sammen med en av mine beste guttevenner fra ungdomsskolen. Hadde bort borte i noen år før jeg måtte flytte tilbake til hjemstedet og da hadde jeg ikke så mange venner igjen der. De bodde her og der pga. skole og jobb. Denne kompisen min var derimot fortsatt hjemme og vi begynte å henge mer og mer sammen. Han har alltid likt meg som mer enn venn og etterhvert merket jeg at jeg begynte å sette pris på at han kun hadde øyne for meg. At jeg ble lett sjalu osv. Og en kveld kyssa vi. Da var skumleste jeg noengang har opplevd tror jeg, men vi har vært sammen i mange år nå. Anonymkode: 2d377...971
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Jeg ble så lei av at norske damer er så kravstore og ungjentene ikke er villig å date noen modne menn, så jeg traff min kjære i Thailand og hun er villig til alt, og jeg er veldig lykkelig sammen med henne, vært sammen i 5 år Anonymkode: 211b0...23e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg bare lurer på et par ting, dere som er i langvarige forhold med en partner dere elsker og ville gjort alt for, hvordan møttes dere? Hvordan endte dere opp der? Jeg lengter sånn etter en som vil hoppe med begge beina først sammen med meg.. Anonymkode: 065b7...1f2 Gjort alt for? 😂😂 hvem vil gjøre alt for en kjæreste i dag a? Ingen det vet du. Jævla kyniske dritt samfunn som bare handler om å gifte seg KUN for status og IKKE kjærlighet!! Anonymkode: 6cd8c...04d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå