OnFire Skrevet 14. desember 2019 #21 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, Sporty92 skrev: Jeg starter så og si alltid samtalen så jeg vil si at det er på tide menn får ut fingeren! Menn som starter 90 % av samtalene vil jeg tro. Minst. Jeg er også ganske snar til å slette de som enten bruker hundre år på å svare, eller som svarer litt halvveis.
Fjellgeita27 Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #22 Skrevet 14. desember 2019 24 minutter siden, OnFire skrev: Menn som starter 90 % av samtalene vil jeg tro. Minst. Jeg er også ganske snar til å slette de som enten bruker hundre år på å svare, eller som svarer litt halvveis. Med meg er det omvendt, men men!
jokke1 Skrevet 14. desember 2019 #23 Skrevet 14. desember 2019 Er det en ting jeg føler jeg har lært på tinder så er det at menn og damer er ganske så like når det kommer til bruk og kast 🤣
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #24 Skrevet 14. desember 2019 Kvinner velger menn, ikke motsatt. Det er kvinner som til syvende og sist må være den som tar initiativ. Menn kan ikke drive og ta initiativ ovenfor hundrevis av kvinner i håp om at en av de skulle være interessert Anonymkode: 70acb...563
MortenMinstelønn Skrevet 14. desember 2019 #25 Skrevet 14. desember 2019 8 timer siden, CAPS LOCK skrev: Dårlig forsøk på trolling. Finn på noe bedre neste gang! Han fortjener ikke en slik strømpebukse til bruk for uttak i DNB.
Okapi Skrevet 14. desember 2019 #26 Skrevet 14. desember 2019 11 hours ago, Sporty92 said: Stemmer det at du skriver først om du er keen, eller? Veldig sjelden. Vil helst ha et ganske tydelig signal om interesse før jeg prøver meg, så jeg venter som regel til hun tar kontakt.
MortenMinstelønn Skrevet 14. desember 2019 #27 Skrevet 14. desember 2019 Seriøst, jeg vurderer Tinder. Jeg kommer hjem for godt. Kan jeg få noen tips fra kvinner 1
GrønnNellik68 Skrevet 14. desember 2019 #28 Skrevet 14. desember 2019 14 timer siden, Sporty92 skrev: Jeg starter så og si alltid samtalen så jeg vil si at det er på tide menn får ut fingeren! 50/50 her hvem som skriver først men ingen jeg har likt så langt.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #29 Skrevet 14. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner velger menn, ikke motsatt. Det er kvinner som til syvende og sist må være den som tar initiativ. Menn kan ikke drive og ta initiativ ovenfor hundrevis av kvinner i håp om at en av de skulle være interessert Anonymkode: 70acb...563 Menn mannfolk sveiper jo alle til høyre, så en match betyr jo ikke at en mann er interessert. Det betyr egentlig bare at man har rett kjønn. Da bør mannfolka ta kontakt... Anonymkode: d2cef...452 2
Pia Sofia Skrevet 14. desember 2019 #30 Skrevet 14. desember 2019 5 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Seriøst, jeg vurderer Tinder. Jeg kommer hjem for godt. Kan jeg få noen tips fra kvinner Du er altså så rar at jeg skulle ønske du ikke var for ung for meg, for jeg hadde likt å date deg🤣 2
Pia Sofia Skrevet 14. desember 2019 #31 Skrevet 14. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn mannfolk sveiper jo alle til høyre, så en match betyr jo ikke at en mann er interessert. Det betyr egentlig bare at man har rett kjønn. Da bør mannfolka ta kontakt... Anonymkode: d2cef...452 Signerer denne, gitt! Var såvidt innom Tinder, går neppe tilbake!
Tylerkingdurden Skrevet 14. desember 2019 #32 Skrevet 14. desember 2019 Det er ingen gylden regel her. Hvorfor må det være slik at "menn må skrive først" eller "jenta må skrive først", er det ikke bare å sende en melding hvis du er interresert i å prate med personen? Hvorfor gjøre det så vanskelig 2
MortenMinstelønn Skrevet 14. desember 2019 #33 Skrevet 14. desember 2019 (endret) 5 minutter siden, Pia Sofia skrev: Du er altså så rar at jeg skulle ønske du ikke var for ung for meg, for jeg hadde likt å date deg🤣 På hvilken måte er jeg rar? Jada, jeg vet jeg er det. Men ville ha likt å høre din versjon? Edit. PM fungerer også. Endret 14. desember 2019 av MortenMinstelønn
Miklo Velka Skrevet 14. desember 2019 #34 Skrevet 14. desember 2019 Jeg har aldri opplevd at ei dame skriver først på Tinder. Skriver ikke jeg først, så kan jeg bare glemme å høre fra henne.
Pia Sofia Skrevet 14. desember 2019 #35 Skrevet 14. desember 2019 Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev: På hvilken måte er jeg rar? Jada, jeg vet jeg er det. Men ville ha likt å høre din versjon? Alt det rare du kommenterer rundt omkring her inne. Ingen gjennomsnittlig fyr kommer med sånne ting som deg. Er jo bare det jeg har å gå på. 1
MortenMinstelønn Skrevet 14. desember 2019 #36 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, Pia Sofia skrev: Alt det rare du kommenterer rundt omkring her inne. Ingen gjennomsnittlig fyr kommer med sånne ting som deg. Er jo bare det jeg har å gå på. Hehe.. Det er min favoritthobby når jeg har tid. Å skrive noen rare kommentarer:)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #37 Skrevet 14. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: 17 timer siden, Sporty92 skrev: Om jeg har 4-5 matcher, begynner jeg med den peneste og tar kontakt med den styggeste til slutt 8 minutter siden, Tylerkingdurden skrev: Det er ingen gylden regel her. Hvorfor må det være slik at "menn må skrive først" eller "jenta må skrive først", er det ikke bare å sende en melding hvis du er interresert i å prate med personen? Hvorfor gjøre det så vanskelig Fordi man ikke være dame nr seks på lista til fyren over her. Anonymkode: d2cef...452 2
Pia Sofia Skrevet 14. desember 2019 #38 Skrevet 14. desember 2019 1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev: Hehe.. Det er min favoritthobby når jeg har tid. Å skrive noen rare kommentarer:) Pluss at du virker totalt likegyldig med å imponere, f eks med navnet ditt. Mange av mannfolka her inne har litt skjulte agendaer, og smisker litt med damene. Du gir faen, uten at du er en bitter drittsekk. Love it! 2
MortenMinstelønn Skrevet 14. desember 2019 #39 Skrevet 14. desember 2019 2 minutter siden, Pia Sofia skrev: Pluss at du virker totalt likegyldig med å imponere, f eks med navnet ditt. Mange av mannfolka her inne har litt skjulte agendaer, og smisker litt med damene. Du gir faen, uten at du er en bitter drittsekk. Love it! Haha! Usikkerhet beskrives best med snikskryt. Takk! 1
Fjellgeita27 Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #40 Skrevet 16. desember 2019 På 14.12.2019 den 11.18, Okapi skrev: Veldig sjelden. Vil helst ha et ganske tydelig signal om interesse før jeg prøver meg, så jeg venter som regel til hun tar kontakt. Greit å vite!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå