Gå til innhold

Er han interessert egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nå interessert i en som jeg har kjent i 3 år. Vi matcha på tinder for tre år siden. Har truffet hverandre 3 ganger. Ikke så mye, men har mye med avstand å gjøre. Jeg fikk ikke ordentlige følelser før den sommeren som var nå, men skjønte tidlig at jeg kunne få følelser. Da vi møttes sist i høst, så sa han at vi burde møtes oftere. Han kom med forslag, men da kunne ikke jeg fordi jeg var bortreist. Hver gang jeg spør om han egentlig er interessert i å møtes, så er han veldig positiv til det, men de gangene jeg kommer med noe konkret, så passer det aldri. Han jobber ganske mye og har masse han engasjerer seg i på fritiden. Så tiden hans går til det hver gang jeg spør. 

Han har også spurt meg 3 ganger om jeg kunne være med å være frivillig for noe i byen hans som er i Januar, noe jeg dvelte litt på, men jeg sa ja, fordi jeg tenkte at det ville være et steg i å komme nærmere han på. Vi skulle egentlig møtes nå i slutten av desember også, men han hadde ikke råd alikevel og måtte jobbe, så jeg foreslo at jeg kunne komme også. Så nå ligger korta i hans hender. Han tar jevnlig kontakt med meg og jeg tar jevnlig kontakt med han. Nå i det siste har han ikke svart, men skal sier han har vært unormalt lite pålogget på messenger også. Så det kan jo stemme at han er opptatt. Men jeg er så lei av denne situasjonen og føler jeg burde åpne meg om at jeg liker han, og si hva jeg føler om denne teite situasjonen. Jeg er også redd han bruker meg med å verve meg inn i ting bare fordi det trengs og ikke fordi han egentlig vil være med meg. 

Men vi har hatt jevnlig kontakt i disse tre åra. Nå har jeg følelser for han, og det har gått lang tid ja, men vi begge er fortsatt single. Og jeg har fortsatt håp, men samtidig er jeg kjempe usikker. 

Anonymkode: 8c236...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre år?????

Imponert over tålmodigheten din . 

Anonymkode: 8d8e4...222

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tre år?????

Imponert over tålmodigheten din . 

Anonymkode: 8d8e4...222

Vi har jo hatt jevnlig kontakt. Jeg så aldri for meg noe mer enn vennskap før følelsene dukket opp. Og de dukket opp for fult i sommer. Og vi møtte både i sommer og høsten. Vi skulle egentlig møtes 2 ganger til før jul. Men jeg kunne ikke den ene gangen og han kunne ikke den andre gangen alikevell fordi han ikke kunne miste noe jobb nå før jul. 

Da vi traff hverandre, så var det mest for å bli kjent for min del, men nå har ihvertfall jeg fått ganske følelser for han. Vi begge søkte egentlig vennskap hovedsakelig. Det at jeg fikk så sterke følelser starta da vi møttes sist, starta litt i sommer, men det har bare bygd seg opp enda mer fra sist. 

Vi har jo hatt kontakt jevnlig da. Begge tar jo kontakt. Periodevis har vi lite og andre perioder har vi mye. 

Så jeg vet ikke åssen jeg kan tolke hva han vil om jeg satser. 

Skrevet

Hei

Jeg føler kanskje mest at dere har litt uflaks med timingen mest da Dere begge sikkert er mye opptatte. Samtidig burde du nå hinte frem at du liker han. Kan hende han er usikker på hvor han har deg? Og derfor litt forsiktig av seg. Har klart å holde kontakten i 3 år og fått følelser er det ganske sterkt gjort i dagens dating verden der alt skal gå med lysets hastighet. Det sier noe om deg syns jeg at du kan å elske noen og du er villig til å bruke tid og sloss for det👍🏻👍🏻👍🏻

Så vis at du bryr deg om han for det gjør du nok slik jeg får inntrykk av deg.

Lykke til ❤️

Anonymkode: acf32...ea9

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg føler kanskje mest at dere har litt uflaks med timingen mest da Dere begge sikkert er mye opptatte. Samtidig burde du nå hinte frem at du liker han. Kan hende han er usikker på hvor han har deg? Og derfor litt forsiktig av seg. Har klart å holde kontakten i 3 år og fått følelser er det ganske sterkt gjort i dagens dating verden der alt skal gå med lysets hastighet. Det sier noe om deg syns jeg at du kan å elske noen og du er villig til å bruke tid og sloss for det👍🏻👍🏻👍🏻

Så vis at du bryr deg om han for det gjør du nok slik jeg får inntrykk av deg.

Lykke til ❤️

Er jo det jeg håper og ønsker å føle. Men man blir usikker, men jeg skal snakke med han om dette neste gang vi møtes. Å spørre hvordan hvor mye ting kan utvikle seg sammen. 

I går spurte jeg han han hvordan han har det, men han svarte ikke, men logget av etter han så meldinga, og var ganske lite pålogget etter det. Jeg høres ut som den stalkeren, men alle sjekker vel? Haha, men jeg tenker at han sikkert var på jobb, men jeg tenker å ikke ta noe mer kontakt før han tar kontakt. 

Skrevet

Kommer det med avstanden til å forandre seg i nærmeste fremtid? Hvis det reelt sett er sånn at dere ikke har tid til å treffes kommer jo ikke det til å forandre seg i fremtiden heller. Ville tenkt litt over det før jeg prøvde å starte et forhold med noen som bor langt unna og ikke setter av tid til å treffes

Anonymkode: 78b51...0a7

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det med avstanden til å forandre seg i nærmeste fremtid? Hvis det reelt sett er sånn at dere ikke har tid til å treffes kommer jo ikke det til å forandre seg i fremtiden heller. Ville tenkt litt over det før jeg prøvde å starte et forhold med noen som bor langt unna og ikke setter av tid til å treffes

Anonymkode: 78b51...0a7

Avstand er ikke noe problem hvis begge vet det er den rette de har med å gjøre. Kan bli mye kortere forhold hvis en skal gå etter noen bare for at de bor nært... men har skjønt at avstand er som regel deal breaker. Bare ett fåtall ser litt anderledes på det.

Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nå interessert i en som jeg har kjent i 3 år. Vi matcha på tinder for tre år siden. Har truffet hverandre 3 ganger. Ikke så mye, men har mye med avstand å gjøre. Jeg fikk ikke ordentlige følelser før den sommeren som var nå, men skjønte tidlig at jeg kunne få følelser. Da vi møttes sist i høst, så sa han at vi burde møtes oftere. Han kom med forslag, men da kunne ikke jeg fordi jeg var bortreist. Hver gang jeg spør om han egentlig er interessert i å møtes, så er han veldig positiv til det, men de gangene jeg kommer med noe konkret, så passer det aldri. Han jobber ganske mye og har masse han engasjerer seg i på fritiden. Så tiden hans går til det hver gang jeg spør. 

Han har også spurt meg 3 ganger om jeg kunne være med å være frivillig for noe i byen hans som er i Januar, noe jeg dvelte litt på, men jeg sa ja, fordi jeg tenkte at det ville være et steg i å komme nærmere han på. Vi skulle egentlig møtes nå i slutten av desember også, men han hadde ikke råd alikevel og måtte jobbe, så jeg foreslo at jeg kunne komme også. Så nå ligger korta i hans hender. Han tar jevnlig kontakt med meg og jeg tar jevnlig kontakt med han. Nå i det siste har han ikke svart, men skal sier han har vært unormalt lite pålogget på messenger også. Så det kan jo stemme at han er opptatt. Men jeg er så lei av denne situasjonen og føler jeg burde åpne meg om at jeg liker han, og si hva jeg føler om denne teite situasjonen. Jeg er også redd han bruker meg med å verve meg inn i ting bare fordi det trengs og ikke fordi han egentlig vil være med meg. 

Men vi har hatt jevnlig kontakt i disse tre åra. Nå har jeg følelser for han, og det har gått lang tid ja, men vi begge er fortsatt single. Og jeg har fortsatt håp, men samtidig er jeg kjempe usikker. 

Han er interessert i frivillig arbeidskraft og uforpliktende sex? 
L Ø P !

Endret av Kaisada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...