Gå til innhold

Hvilken sykdom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det første jeg tenkte var omgangssyke, men har ikke kasta opp🤷🏻‍♀️

Begynte i går med kvalme, frysninger og slapphet. I dag er symptomene enda kraftigere og har fått hodepine, litt svimmel og feber i tillegg. 

Hva kan dette være? Er jo ikke noen typiske symptomer på forkjølelse heller akkurat

Anonymkode: f9139...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid?

Anonymkode: 44f1d...425

Skrevet

En snill influensa

Anonymkode: cb671...c50

Skrevet

Har hatt det samme. Men kvalmen varte faktisk en god stund mens resten av symptomene gikk over ganske raskt

Anonymkode: a611b...793

Skrevet

Anemi? Blodforgiftning?

Skrevet

Sovna visst litt jeg..

1. Ingen mulighet for at jeg er gravid.

2. «En snill influensa», ja kanskje det? Jeg har aldri hatt influensa som jeg kan huske faktisk

3. Huff det er jo nesten kvalmen som er verst.. Håper virkelig den gir seg fort

4. Anemi tviler jeg på, for har vært hos legen for ikke så lenge siden og tatt forskjellige blodprøver, og da hadde vel legen sagt ifra om det var det? Blodforgiftning? Er ikke det det veldig alvorlig? :o Og er ikke det mer vanlig å få i forbindelse med en infeksjon i forkant eller noe?

Skrevet

Det høres ut som en klassisk omgangssyke. Eller virusinfeksjon. Går over av seg selv. Drikk så mye vann som du klarer, gjerne brus, og spis det du klarer av salt mat. "Anemi" eller "blodforgiftning" kan du bare se bort fra. Skjønner ikke hvorfor folk poster sånne ting for å skremme.

Anonymkode: cc69b...d62

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Anemi" eller "blodforgiftning" kan du bare se bort fra. Skjønner ikke hvorfor folk poster sånne ting for å skremme.

Anonymkode: cc69b...d62

🙄🙄🙄 Det er symptomene eg sjølv har hatt når eg har hatt anemi og blodforgiftning, begge deler har eg opplevd fleire ganger og det er like moro kvar gong. Men så klart, du veit naturligvis best kva eg meinte og kva eg holder på med. 

Skrevet

Det går an å få omgangssyken uten at det slår så ille ut at en kaster opp.

Anonymkode: e43de...a5f

Skrevet

Omgangssyke var jo det første jeg tenkte på, men jeg trodde man «måtte» kaste opp hvis det var det

nubennella: huff stakkars deg:(

abstinenser for hva?

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...