Gå til innhold

Angre pille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg hadde samleie 6 desember.. men han sa i dag at kondomet hadde sprukket.. er så lei meg og sint at han sa det så seint.. men kan jeg ta en angre pille nå? 

Anonymkode: b6002...1dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er dessverre for sent. Ellaone kan taes inntil 5 dager etter, men uansett vil ikke angrepille ha noen virkning om du allerede har hatt eggløsning så graviditetstest burde man ta uansett.

Anonymkode: 26d09...abe

• Liker 1
Skrevet

Alt for sent nå, dessverre.. 😕  Jeg tok angrepille 3 døgn etter samleie en gang, men hadde alt da blitt gravid og resultatet er en nå 15 år gammel datter (angrer selvsagt ikke på det i dag :))..

Men- det er jo over hodet ikke sikkert du blir gravid likevel, det er jo ikke SÅ mange dager i måneden man faktisk er fruktbar.. Jeg var også ung og hyperfrultbar den gangen, og dessuten rett rundt eggløsning...

Uansett så går jo dette bra. sannsynligheten for å bli gravid er ikke så stor, spørs når i syklusen det var. Og skulle du blitt gravid så ordner jo det seg på et vis også- vi er jo i Norge i 2019! 

Men dumt av han å ikke si med det samme, så klart...

Ta en test og sjekk. Lykke til!

Anonymkode: 696dd...9de

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt for sent nå, dessverre.. 😕  Jeg tok angrepille 3 døgn etter samleie en gang, men hadde alt da blitt gravid og resultatet er en nå 15 år gammel datter (angrer selvsagt ikke på det i dag :))..

Men- det er jo over hodet ikke sikkert du blir gravid likevel, det er jo ikke SÅ mange dager i måneden man faktisk er fruktbar.. Jeg var også ung og hyperfrultbar den gangen, og dessuten rett rundt eggløsning...

Uansett så går jo dette bra. sannsynligheten for å bli gravid er ikke så stor, spørs når i syklusen det var. Og skulle du blitt gravid så ordner jo det seg på et vis også- vi er jo i Norge i 2019! 

Men dumt av han å ikke si med det samme, så klart...

Ta en test og sjekk. Lykke til!

Anonymkode: 696dd...9de

Takk for svar, når kan jeg ta test? Sist mens var 1 desember.. aner ikke når jeg får eggløsning heller.. men hadde smerte fra 5 til noen dager, noe jeg pleier å ha litt seinere i syklusen 🤷🏾‍♀️🤷🏾‍♀️ Bra du klarte deg, men jeg er ikke klar for barn føler meg får ung ennå :) er 20 liksom 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er dessverre for sent. Ellaone kan taes inntil 5 dager etter, men uansett vil ikke angrepille ha noen virkning om du allerede har hatt eggløsning så graviditetstest burde man ta uansett.

Anonymkode: 26d09...abe

Tror jeg hadde eggløsning mellom 5 og 8 🤔 jeg kjenner alltid sånn smerte på den ene side, men skal teste meg uansett 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde eggløsning mellom 5 og 8 🤔 jeg kjenner alltid sånn smerte på den ene side, men skal teste meg uansett 

Hvis du hadde første dag i mensen 1 desember så kan du ikke hatt eggløsning så tidlig. Eller mente du at du hadde siste dag med mensen 1 desember?

Anonymkode: 763f0...33c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde første dag i mensen 1 desember så kan du ikke hatt eggløsning så tidlig. Eller mente du at du hadde siste dag med mensen 1 desember?

Anonymkode: 763f0...33c

ja, det var siste dag:) 

Skrevet

Vil testet etter hvert uansett, kanskje litt tidelig nå men greit å være sikker 😅

Anonymkode: 6191c...a55

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre for sent, men test deg! Også må jeg bare... For en jævla dust som ikke sa noe før!!

Anonymkode: 5b92a...6f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...