Gå til innhold

Går dette rette veien?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har datet en kar siden i sommer. Vi har avstand (3 timer), men han har kjørt inn til Oslo nesten hver helg siden for å være hos meg. Når vi ikke er sammen så snakker vi lite – vi kan ringes kanskje 2 ganger i uken og kanskje en melding i uken om jeg er heldig. Jeg synes dette er lite. Jeg har ikke møtt venner eller familie av han, og han har heller aldri ymtet frempå at han ønsker vi skal bli kjærester. Han gjorde det imidlertid tydelig ganske tidlig at han ønsket vi skulle være eksklusive. Kjenner nå etter mange måneder med dating at jeg begynner å bli usikker på om han liker meg godt nok.. Ja han kjører timesvis hver helg – utrolig fint og stas. Samtidig synes jeg det er rart han ikke prøver å dra dette videre på noen måte? Ber jeg om for mye, eller ser dette ut til å fade ut i ingenting? Hva tror dere?  Vi er i 30 årene uten barn.

Anonymkode: d792d...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke spørre han om det du lurer på. Har dere møtt dine venner og familie, hvis ikke så ordner du et besøk selv med din famile eller venner neste gang han skal til deg og hører hva han synes om det.
Kanskje han synes det er tidlig, flere som føler at noen mnd er for kort tid.
Hvorfor er det han som skal ta det første skrittet når det er det du ønsker. Gjør det selv, da regner jeg med at han må si hva han mener om situasjonen dere er i.
Lykke til!

Skrevet
1 time siden, Belima skrev:

Hvorfor ikke spørre han om det du lurer på. Har dere møtt dine venner og familie, hvis ikke så ordner du et besøk selv med din famile eller venner neste gang han skal til deg og hører hva han synes om det.
Kanskje han synes det er tidlig, flere som føler at noen mnd er for kort tid.
Hvorfor er det han som skal ta det første skrittet når det er det du ønsker. Gjør det selv, da regner jeg med at han må si hva han mener om situasjonen dere er i.
Lykke til!

Jeg har dessverre lite familie å møte, og disse bor ikke her. Han har møtt noen av mine venner.

Jeg tror jeg vegrer meg for å spør da jeg er noe usikker på om han synes jeg er god nok. Jeg vil vite at dette å være kjærester er noe han FAKTISK ønsker, og ikke noe han må ta stilling til fordi jeg spør. (Jeg vet forresten at han synes det er viktig å definere når man er kjærester for dette har vi snakket om)

Anonymkode: d792d...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...