Gå til innhold

Kattemor og sterilisering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aktiv kattemor etter sterlisering. Jeg tenkte jeg skulle passe på og sperre trappa MED flere esker ettersom hun var lenge slapp men hun har gnidd seg eller hoppet over og såre hennes har blødd bittelitt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri hindret kattene å gå i trappa etter sterilisering. Så lenge de har vært oppegående har de styrt det meste selv.

Skrevet
43 minutter siden, Diamant20 skrev:

Vi har aldri hindret kattene å gå i trappa etter sterilisering. Så lenge de har vært oppegående har de styrt det meste selv.

Ja ok dette var på kvelden da hun var slapp. Er redd hun kunne skrape såret eller ja det du kan tenke deg når du kryper forbi en eske i trappa du vet godt at ingen kunne klart. Men det har blødd bittelitt men hun sover og slapper av også skal de få medisin snart og mor skal få på seg bodyen. Men mor er veldig grinete og klorer etter oss. 😕 det var kattemor som sneik seg opp trappa 

Skrevet
2 timer siden, Arne21 skrev:

Ja ok dette var på kvelden da hun var slapp. Er redd hun kunne skrape såret eller ja det du kan tenke deg når du kryper forbi en eske i trappa du vet godt at ingen kunne klart. Men det har blødd bittelitt men hun sover og slapper av også skal de få medisin snart og mor skal få på seg bodyen. Men mor er veldig grinete og klorer etter oss. 😕 det var kattemor som sneik seg opp trappa 

Overfladiske blødninger er ingenting å bry seg om. Jeg har aldri brukt body, når de er våkne og stabile så lar jeg de bare være med mindre de blir veldig fokusert på såret. 

Anonymkode: 6839e...0af

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overfladiske blødninger er ingenting å bry seg om. Jeg har aldri brukt body, når de er våkne og stabile så lar jeg de bare være med mindre de blir veldig fokusert på såret. 

Takk. Men jeg kommer nok til og bruke body på kattungen og hun er mye roligere nå. Så skal jeg sette den jeg fikk til kattemor på etterpå sånn at hun også hviler maksimalt. Det treiger kattene så de er rolige. De har lite foukus men er litt nyskerrige :) men takk da vet jeg at det er ikke så farlig og da skal jeg sove godt om natts :)

Skrevet

Når vi steriliserte kattefrua vår var det full fart og vill lek fra det øyeblikket hun våknet opp fra narkosen. 

Vi ble kjempeoverrasket. Hadde sett for oss at hun kanskje skulle være litt redusert i en dag eller to 😂

Anonymkode: 13e0f...afb

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når vi steriliserte kattefrua vår var det full fart og vill lek fra det øyeblikket hun våknet opp fra narkosen. 

Vi ble kjempeoverrasket. Hadde sett for oss at hun kanskje skulle være litt redusert i en dag eller to 😂

Anonymkode: 13e0f...afb

Min lå å sov i to dager omtrent 😅 kommer nok an på hvordan de takler narkose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...