AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #1 Skrevet 13. desember 2019 Hei, jeg spurte nettopp en jente i vennegjengen om hun var keen til å joine en tur på kino. Hun svarte med at det var hyggelig å bli spurt, men var ikke interessert. Så sier hun videre at hun hadde blitt med om det var fler som joina. Betyr dette at hun er litt usikker og vil bli bedre kjent med meg gjennom vennegjengen før hun eventuelt drar på date eller er hun uinteressert, men vil bare være litt snill så derfor skriver hun det sistnevnte? Anonymkode: 387cf...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Jeg tolker det som at hun ikke er interessert. Anonymkode: 19897...f73 17
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #3 Skrevet 13. desember 2019 Vil ikke være så bastant at jeg skriver at hun ikke er interessert. Hvis dere er veldig unge (som måten du skriver på kan tyde på) så er det ofte slik at man er litt sjenert og føler seg tryggere når det er flere. Kanskje du kan spørre noen andre neste gang, og så inkluderer du henne også. Sier hun nei da, så vet du med sikkerhet at hun ikke vil være med deg. Anonymkode: aa2ad...aee 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4 Skrevet 13. desember 2019 Ok, takk for svar! Anonymkode: 387cf...a8b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 Hun er uinteressert i deg som annet enn en venn. Anonymkode: 385e9...9cb 6
Okapi Skrevet 13. desember 2019 #6 Skrevet 13. desember 2019 Jeg ville også tolket dette som mangel på interesse. Hvis du fortsatt tror det er en sjanse, prøv å invitere henne med på en kaffe eller en øl. Sier hun nei til det og er det vel neppe mye tvil. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 Første date jeg hadde med min samboer var med flere folk (brettspill med venner). Følte meg tryggere slik, så jeg foreslo det, og han takket ja. Likte det mye bedre enn trauste 1on1 dates. I tillegg får man se de i sosiale settinger og finner raskt ut om de kommer overens med folk, og han fikk også se meg, at jeg har humor, er omtenksom osv. Suksess. Anonymkode: c20a4...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Første date jeg hadde med min samboer var med flere folk (brettspill med venner). Følte meg tryggere slik, så jeg foreslo det, og han takket ja. Likte det mye bedre enn trauste 1on1 dates. I tillegg får man se de i sosiale settinger og finner raskt ut om de kommer overens med folk, og han fikk også se meg, at jeg har humor, er omtenksom osv. Suksess. Anonymkode: c20a4...8f7 Og jeg er 28 btw, trenger ikke være tenåring for gruppedate! Anonymkode: c20a4...8f7 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg er 28 btw, trenger ikke være tenåring for gruppedate! Anonymkode: c20a4...8f7 Takk for det du delte! Hvordan gikk dere fra å være sammen i en gjeng til bare dere to da? Anonymkode: 387cf...a8b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #12 Skrevet 16. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for det du delte! Hvordan gikk dere fra å være sammen i en gjeng til bare dere to da? Anonymkode: 387cf...a8b Utpå kvelden ble det på tide å gå, og vi stod litt ute i vinterkulden sammen og snakka, så inviterte jeg han hjem fordi jeg kjente at jeg MÅTTE kline med han den kvelden😂 Så gikk det noen dager, og vi pratet lett på messenger, han spurte hvordan jeg hadde det, og jeg sa jeg hadde hatt det bedre om han kom på besøk. Da sa han ok, kommer klokka 6❤️ Anonymkode: c20a4...8f7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #13 Skrevet 16. desember 2019 Hun er definitivt interessert. Mvh : mor til en datter (også har jeg selv vært ung). Anonymkode: f00c1...970 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er definitivt interessert. Mvh : mor til en datter (også har jeg selv vært ung). Anonymkode: f00c1...970 Interessant, da er det vel kanskje ikke dumt å gi det et forsøk! Anonymkode: 387cf...a8b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå