Gå til innhold

Erfaringer med Toyota Verso??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha familiebil, trenger en med god plass og den må være trygg og driftssikker. Samboer synes Toyota er dørgende kjedelig og vil helst ha noe heeelt annet, men nå er det jeg som skal kjøpe bil og jeg ønsker en som er praktisk isteden for fin å se på. 

Toyota Verso er bilen jeg har sett på. Hvor god er plassen inni? Vi har to barn, et stort barn som ikke bruker stol og en på 1 år som bruker bakoverlent stol. Vi bruker vogn på tur så det må være plass til det i bagasjerommet. Men hvordan er plassen til setet foran barnesetet?(synes setene ser litt korte ut.) Må setet foran dyttes helt oppi dæsjbordet eller er det ok plass til en normal stor voksen person å sitte der? Er baksetene ok for en voksen å sitte på, og er de behagelige? (De to ekstra setene kommer vi ikke til å bruke uansett). 

Håper noen har erfaringer med denne bilen og kan komme med innspill. Vi trenger bil nå!:) 

Anonymkode: c7166...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Genial bil. God plass bak til både barneseter og voksne. Stort bagasjerom hvis dere bruker 5 seter. Særlig spennende er den ikke, men den frakter familie og pikkpakk trygt fra A til B. 

Anonymkode: 08e2f...f75

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hjelpe med plassen siden jeg ikke har brukt bilen med barneseter. Men jeg er veldig fornøyd med driftssikkerheten til Toyota Verso. Jeg har bilen med 2.2 dieselmotor, og den har nettopp rundet 200 000 km. Bortsett fra at jeg måtte bytte glødeplugger for et par år siden så har den vært fullstendig feilfri. 

Anonymkode: 44f9c...88c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Det ble bil på meg. Toyota corolla verso. God plass og god å kjøre. Er fornøyd! 

:) 

Anonymkode: c7166...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supre biler, men unngå for all del de minste dieselene. De er så slappe, det dreper all kjørelyst.

Anonymkode: 1b31d...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vår i 9 år. Svært driftsikker! Har 3 barn, ikke trangt med bakovervendt stol bak passasjersetet foran. De to ekstra setene er supre når en skal ha med flere unger på tur. Genial bil, men særlig spennende er den ikke. Aldri satt oss fast i snø/glatte bakker med den heller.

Kjørte en gang 4 voksne, 2 barn (i hvert sitt bakovervendte sete) og 2 barnevogner fra Østlandet til Gøteborg (med skiboks), null stress med bagasje.

Anonymkode: 32370...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjøpe bil for andre grunner enn at den er praktisk, er jo så barnslig at man blir flau over slike folk.

Anonymkode: f3d8a...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte verso s i 2015. Ingen problemer til nå. Nå er den over 120000km. Kjøpte pga driftsikkerhet, og det har den. God plass til 4, da baksetene også kan justeres litt. Vi er en høy familie og enda er bilen perfekt. Med 5 voksne, sitter nok de tre bsk litt trangt.

Anonymkode: 36ca3...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...