AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Brøt med samboer (sammen 4 år) for et par dager siden. Vi var enige om det til tross for at vi begge har følelser enda pga begge sliter psykisk og vi følte vi ikke hadde styrken til å være gode nok støttespillere og kjærester for hverandre. Nå sitter jeg med en enorm ensomhet og nesten uvirkelighetsfølelse. Jeg hadde kun han i livet og selv om jeg har forsøkt å finne meg venner nå i voksen alder så er det utrolig vanskelig med utfordringene mine (unnvikende pf). Jeg har heller ingen interesser, uten å overdrive. Eneste mål jeg har må fremover er å forsøke å opprettholde trening, sunn kost og døgnrytme. Jeg føler bare at jeg trenger noe som kan gi meg glede, men aner ikke hva siden jeg tror ikke jeg har vært ordentlig glad på mange år. Psykolog føler jeg ikke at hjelper dessverre. Kan prate meg i hjel der og forsøke forskjellige tankemetoder, men tomheten forblir. Anonymkode: 259bc...974
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #2 Skrevet 13. desember 2019 Ingen interesser? Ser du aldri tv-serier, spiller spill på mobilen, trener eller noe? Alle har interesser, men mange tenker ikke over at det er interesser da de bare ser på det som vanlige ting de gjør i hverdagen. Mine tips er å opprettholde daglig gjøremål og aktiviteter. Kom deg en tur ut hver dag og vær sosial. Begynn å gå på noen av de tilbudene som finnes psykisk psyke. Bruk nettverket ditt eller evt prøv å bygg deg et nytt Anonymkode: 8e852...04f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå