AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Hvor ofte er det vanlig å møtes når man dater? Vi har vært på to dater, kysset litt. Vi møttes igjen i dag. Er det for tidlig å sende melding i morgen og spørre om å møtes igjen på kvelden, altså en dag etter at vi møttes sist? Vil liksom ikke være for pågående, men tror ikke daten hadde noen planer. Anonymkode: 7077e...f20
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Er du dame eller mann, og hvem tok initiativ til å møtes sist? Dersom du er dame: ikke vær needy. Anonymkode: 4d8f5...6c4
Jibby Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 (endret) Gjør akkurat som du føler for! Hvis du vil melde, gjør du det. Og ikke ta et evt avslag for tungt, kan være vedkommende faktisk ikke har tid. Vær deg selv og ikke hold tilbake. Viktig at man er tro med seg selv i en sånn fase!😍 Endret 12. desember 2019 av Jibby 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du dame eller mann, og hvem tok initiativ til å møtes sist? Dersom du er dame: ikke vær needy. Anonymkode: 4d8f5...6c4 Needy er vel ikke kjønnsdelt? Opplevd ordentlig needy menn og jeg er dame.. Men ser ikke på det som såkalt needy, bare veeldig kjærlighetssyke, som er lov å være! Anonymkode: 0cabd...3be
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #5 Skrevet 13. desember 2019 14 hours ago, Jibby said: Gjør akkurat som du føler for! Hvis du vil melde, gjør du det. Og ikke ta et evt avslag for tungt, kan være vedkommende faktisk ikke har tid. Vær deg selv og ikke hold tilbake. Viktig at man er tro med seg selv i en sånn fase!😍 Da tror jeg jeg sender melding i dag jeg Anonymkode: 7077e...f20 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå