AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 ...hvilke kjendiser ville du kunnet lede noen til som nest siste eller siste steg? Anonymkode: c7c98...d86
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Ingen som nest siste eller siste steg.. Anonymkode: 6ea38...e35
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Jeg kjenner noen som er signert til et stort plateselskap, som mest sannsynlig kan knyttes til store kjendiser på den måten. Kan knyttes til Mette-Marit og hun kan nok knyttes til noen i siste ledd tipper jeg. Kjenner en DJ som er venn med Diplo, men vet ikke om Diplo ville vært stor nok kjendis til å være siste ledd.. Anonymkode: 4d4be...7c9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 Jeg er bekjent med et par karer som arrangerer store konserter og er med på stort sett alt av store arrangementer av kjendisfeststatus i Norge, men også noe internasjonalt. We love the 80's feks. Spørs om de hadde husket meg med er så stort nettverk da men 🤪 Anonymkode: d919a...d31
Wilma89 Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 Jeg har en venninne som er god venn av Gloria Gaynor. Har også en bekjent som kjenner Omer Bhatti. Har inntrykk av at han har et forhold til flere kjente. Så Jeg måtte nok vært et ledd i midten et sted🙈
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Skrevet 12. desember 2019 Jeg kunne vært nest siste steg på jakt etter Olemic Thommessen og Ulrikke Brandstorp. I tillegg har jeg noen bekjente som kjenner omtrent det som kan krype og gå i norsk kulturliv, blant annet en som har drevet mye med musikk og teater, en som har jobbet i filmbransjen og en som har jobbet i NRK, de kunne sikkert vært siste steg for en hel haug kjente personer. Anonymkode: 407d3...58b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 Kunne vært nest siste ledd til Jenny Skavland/fingern, en del bloggere, kong Harald hvertfall av de jeg kommer på. Jo, også en jeg kjenner jobber med sponsing og markedsføring i et digert firma og er med på en hel masse eventer med kjente mennesker, så han kunne kanskje ha ledet til en del, men vet ikke akkurat hvem. Og karpe diem kunne jeg vært nest siste på. Og mange jeg kjenner kjenner manageren til karpe, hun kjenner sikkert mange andre kjente. Hasse hope kunne jeg vært nest siste til mamma har møtt flere partiledere, men er vel usikkert om de husker mamma. Kommer ikke på fler akkurat nå. Anonymkode: b3307...6e6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #8 Skrevet 12. desember 2019 Kunne vært nest siste til trine Skei Grande og Erna Solberg. Og hugh Hefner da han levde. Kunne ikke vært siste ledd til noen kjendiser. Anonymkode: 3c6e9...4a5
Ullvott Skrevet 12. desember 2019 #9 Skrevet 12. desember 2019 Jeg kunne vært nest siste ledd før kjendisen (altså den som leder til den som leder til) til store deler av nasjonal politikk, norsk musikkliv og norsk idrett. Internasjonale stjerner og næringsliv er det litt verre med. Jeg kunne heller ikke vært siste ledd til noen kjendiser.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #10 Skrevet 12. desember 2019 Jeg kunne vært et ledd til Hanne Krogh og Bettan. Og sannsynligvis et ledd til flere kjendiser i utlandet, da jeg kjenner moren til en designer og hennes mann er også en mann med mange kontakter. Anonymkode: 10826...f20
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #11 Skrevet 12. desember 2019 Hans Christer Holund og Christoffer Mørch Huseby Anonymkode: cf727...057
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #12 Skrevet 12. desember 2019 Jeg kunne vært nest siste ledd til Ole Gunnar Solskjær som igjen er et ledd til David Beckham som igjen er et ledd til massevis av både kjendiser og kongelige. Anonymkode: 72783...976
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #13 Skrevet 12. desember 2019 Erna Solberg og kygo Anonymkode: 7a601...c05
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #14 Skrevet 12. desember 2019 Kunne vært nest siste ledd til masse hollywoodkjendiser, har nær slekt som er i filmbransjen. Og en annen som er i musikkbransjen, men h*n er mest kjent i Norge. kunne vært siste ledd til en god del norske artister også, dog ikke de mest kjente. Anonymkode: 69a85...65c
dillyduzit Skrevet 12. desember 2019 #15 Skrevet 12. desember 2019 Svigersøster er stor i Australia, hun kunne ha ledet til store youtubere i usa, ellers har jeg en venninne som jobber med film i usa som også kunne ha ledet til store stjerner.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #16 Skrevet 12. desember 2019 Kjendiser og kjendiser fru Blom, men Shakira, Kari Bremnes med brødre, Ida Maria, Gabrielle, Halvdan Sivertsen, Sivert Høyem, Gaahl, Iggy Pop, Mari Boine, Katie Perry, Sirkus Eliassen, Ørjan Burøe, de i Vamp, Stefan Sundstrøm, Prepple Houmb, Eldar Vågan, Ronnie le Tekrø, Mikkel Gaup, Anneli Drecker, Freddy Kalas, Morten Abel, Aurora og garantert en del flere... Anonymkode: 2822c...262
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #17 Skrevet 12. desember 2019 ...glemte at jeg kunne ha vært nest siste ledd til mange som har sittet i regjeringen de siste 40 årene. Anonymkode: 2822c...262
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #18 Skrevet 13. desember 2019 Veldig mange av Norges idrettsstjerner. Spesielt i vinteridrett. Anonymkode: 1e205...943
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #19 Skrevet 13. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ...hvilke kjendiser ville du kunnet lede noen til som nest siste eller siste steg? Anonymkode: c7c98...d86 Som siste steg? Tja, Sylvia Brustad 😅Ikke akkurat noe å skryte av, med andre ord 😂 Som nest siste steg har jeg litt større navn å skilte med, som for eksempel Dana International og hele den monagastiske fyrstefamilien. Og ikke minst Ed Sheeran, Yoko Ono og Vladimir Putin. Anonymkode: 92820...12f 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #20 Skrevet 13. desember 2019 Et stort antall norske musikere. Har en fot innenfor, truffet mange som har truffet mange. Morten Abel, aurora, komponister, karpe diem, kurt osv. Lydteknikere som har vært borti endel, som igjen har jobbet for noen andre osv. Eller så må det bli ap-politikerne, høyre, rødt etc. Kjenner mange i ungdomspartiene som har truffet de fleste. Anonymkode: 7550d...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå