Gå til innhold

Om du var et steg i Jorden rundt på seks steg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne vært siste ledd til vokalisten i Publiners, nest siste til en hel del reality-deltakere.

Anonymkode: c5860...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på at samboerens søskenbarn er Hollywood skuespiller, så der er det en del muligheter. 

Anonymkode: b3307...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, så dersom noen i det programmet hadde kontaktet meg som nest siste ledd så hadde jeg ikke tatt telefonen ! 😅 Og dersom noen jeg kjenner hadde vært leddet før så er faktisk sannsynligheten til stede for at de hadde oppgitt meg, for jeg hadde en del kontakter innen både musikk-og til dels filmbransjen i Hollywood i mine yngre dager, men jeg har ikke hatt kontakt med noen av de på (minst) et tiår og de har nok verken samme telefonnummer eller e-postadresse fortsatt 🙈 Og på fb er jeg bare en «venn» på lik linje med drøssevis av fans, så jeg tviler sterkt på at noen av de husker meg den dag i dag, med tanke på hvor mange de henger med. 

Anonymkode: e954d...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg tenker meg om kan jeg finne endel som kan hjelpe videre på veien. Aurora, Mette Marit, Didrik Søderli og de store innen Alpint i Norge feks. men også endel i det store utland som kan lede videre.

Anonymkode: ab81d...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har noen kjendiser som siste ledd. Men jeg kunne vært nest siste ledd til en del store norske idrettskjendiser, gutta i Violet Road, Trond Giske, Ulrikke Falch, mennesker i norsk musikkbransje.. Men ikke så mange internasjonale kjendiser, så vidt meg bekjent.

Anonymkode: a9abb...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er to link fra Donald Trump 🤣

Ellers så lenker jeg til Aksel Hennie, Thomas Hayes og Hanne Sørvaag.

Anonymkode: 3a5cf...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bekjentskaper som er meget aktiv i politikken på nasjonalt plan, så skulle klart mange toppolitikere i Norge, og en del internasjonalt. Har også flere venner innen sang/musikk så kunne vært nest siste der i alle fall. 

Anonymkode: 2d53d...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ledet noen til Linn Skåber, Sturla Berg Johansen og Vegard Harm

Anonymkode: f8caa...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på hvem vi kaller kjendiser her i Norge (ref Farmen kjendis o.l.) så tror jeg jeg kunne leda dem til ganske mange 😂

Ellers kunne jeg sendt dem til Bjørn Dæhlie, Thomas Alsgaard, Kathrine Moholt, Ole Ivars-gjengen, Charter Svein osv

Anonymkode: 38eb9...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ha vært ett ledd (4. Og 5.)  til flere innen film og musikk. Ikke norske kjendiser, der kunne jeg ikke bidra noe særlig.

Anonymkode: 0a197...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid

Jeg kunne vært siste eller nest siste ledd til de fleste toppolitikere i Norge, og alpin-gutta. Noen få tidligere musikkstjerner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne vært nest siste ledd til ganske mange nasjonale politikere. Og en del samiske kjendiser, som Mari Boine. 

Kunne ikke vært siste ledd for noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var nest siste steg kunne jeg ha ledet videre til en del amerikanske presidenter, tidligere leder for Sovjet, ledere av FN osv. Også noen tidligere og nåværende ministere, og statsministere, i den norske regjeringen, samt i Sverige. Noen få Hollywood-skuespillere også. Noen næringslivsprofiler.

Som siste steg kunne jeg ha ledet til en del, til minst en tidligere statsminister og nåværende NATO-leder, mange stortingspolitikere og noen tidligere statssekretærer og ministere, tre nasjonalt kjente musikere. Noen fagforeningsledere. Noen kulturprofiler/kjendiser.

Jeg er ikke noe kjent person selv, men har vært aktiv i politikk og spesielt noen miljø med utenrikspolitikk som fagfelt. I tillegg har jeg undervist barna til mange da jeg er lærer på beste Vestkant.

Anonymkode: 824c4...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært siste ledd til Birgit Skarstein, ellers ingen tror jeg. 

Nest siste til Ylvisbrødrene, og det er vel omtrent det 😝

Anonymkode: e89f7...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en relativt profilert ungdomspolitiker, så hun kunne jeg nok linket videre til for en del norske toppolitikere. Ellers kan faren min være neste steg mot en del FN-folk, men det spørs om selv de høyest oppe i det systemet er kjente nok i Norge til å være målet i programmet 😄

Ellers har en venninne av meg og jeg møtt Ylvis, tror nok de husket meg en stund etter møtet, men det er noen år siden så tviler på at de enda husker oss. Jeg kjenner også et par halv-profilerte komikere i Norge som nok kan være steg i retning underholdningsbransjen.

Det er vel det eneste jeg har å bidra med 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...