AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Hei... Er ny på dette med dating. I går hadde jeg for første gang sex med en "fremmed" fra tinder. Overnattet og vi hadde sex flere ganger... Hva er egentlig rutinen etter det? Jeg hadde det veldig koselig, men vet ikke med han?! Vi sov begge ganske dårlig av en eller annen grunn, så kan skjønne at han ikke vil at jeg skal komme igjen.. Men hvordan balanserer man å virke desperat og å uttrykke at man vil møtes igjen? (burde vel la han ta neste fremstøt da jeg spurte i dag) Anonymkode: d0f5a...140
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 VG har en sak på forsiden om en fyr som har hatt sex med 150 tinder-dates. Så... hvem vet? Enten blir det ny date eller så blir det kur mot klamydia. Generelt vil jeg si at dersom en mann er interessert i et forhold, så kommer han til å ta initiativ til å møtes igjen. Anonymkode: 9c5cb...c63 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: VG har en sak på forsiden om en fyr som har hatt sex med 150 tinder-dates. Så... hvem vet? Enten blir det ny date eller så blir det kur mot klamydia. Generelt vil jeg si at dersom en mann er interessert i et forhold, så kommer han til å ta initiativ til å møtes igjen. Anonymkode: 9c5cb...c63 Men hva hvis han bare er interessert i sex? Jeg er ikke på utkikk etter et forhold. Anonymkode: d0f5a...140 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva hvis han bare er interessert i sex? Jeg er ikke på utkikk etter et forhold. Anonymkode: d0f5a...140 Hva stresser du for da? Dersom han vil ha mer, hører du fra han når han er kåt. Anonymkode: 9c5cb...c63 1
Gjest Familytree Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva hvis han bare er interessert i sex? Jeg er ikke på utkikk etter et forhold. Anonymkode: d0f5a...140 Det sier folk som er på utkikk etter et forhold... Har du snakket med ham?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå