Thomasine Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Jeg er invitert i et bryllup. I invitasjonen står det antrekk:pent. MÅ jeg ha på kjole eller skjørt i et bryllup? Jeg er virkelig et buksemenneske!! Trives dårlig i skjørt/kjole... :-? Jeg kan da vitterlig se pen ut i bukse...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Jeg mener det er riktig med skjørt, allerhelst kjole
tommeline Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Pent er jo litt vagt, men min tolkning er kjole eller skjørt.
Gjest Pet Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Ta på deg kjole, du. Ellers blir bruden sikkert sur.
Armonia Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Synes du kan ha på deg drakt jeg-bukse og dressjakke. Masse fine drakter
Snutus Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Synes du kan ha på deg drakt jeg-bukse og dressjakke. Masse fine drakter Enig med deg. Jeg kommer iallefall ikke til å bli fornærmet om noen dukker opp i mitt bryllup i bukse.
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 I alledager... Det finnes da mange pene bukser til damer og ikke minst topper som kan gjøre et antrekk superpent. Ta på deg bukse du! Pam
Thomasine Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2005 Ta på deg kjole, du. Ellers blir bruden sikkert sur. Sur blir hun nok helt sikkert ikke, hun er et typisk buksemenneske selv... :o Jeg tror jeg følger rådet til de andre "fruene" her inne og prøver å finne meg en drakt! Så!
Gjest Brudeberta Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 Da synes jeg nok en buksedrakt ville passet best ja! Var i et bryllup hvor ei jente hadde en åletrang bukse, med en topp over. Jeg synes ikke det var passende, jeg er nok litt gammeldags av meg der. Jeg liker også å gå i bukse til daglig. Men bryllup er bryllup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå