AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #1 Skrevet 12. desember 2019 Noen som har erfaring med å ringe hjelpetelefoner, f.eks. kirkens sos eller mental helse? Hvordan var de å snakke med? Hva snakket dere om? Hvor lenge varte samtalen? Stiller de spørsmål, eller bare lytter de? Anonymkode: 4af34...902
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 Jeg opplever at de stiller veldig mange spørsmål om hva, når, hvorfor og hvordan. Samtalen har vart så lenge jeg har ønsket det. Ved én anledning har personen i den andre enden tatt kontakt med legevakt, da etter å ha spurt om samtykke fra meg. Jeg opplevde han som veldig empatisk. Det er andre som også har vært fine samtalepartnere, men også noen som ikke har vært noe i det hele tatt. Da har jeg bare avsluttet samtalen. Anonymkode: 39230...b37
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Hvordan kan man ringe anonymt til slike steder? Blir man logget? Anonymkode: e0963...dcd
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 Jeg har god erfaring med mental helse. De reddet livet mitt en gang i sommer. Kirkens sos har jeg enten hatt uflaks de to gangene jeg har prøvd dem eller så er de lite trent i å snakke med folk i kriser. Anonymkode: 33db8...911
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #5 Skrevet 16. desember 2019 Jeg Kirkens sos to ganger og jeg møtte begge gangene en eldre dame og en eldre mann. De snakket veldig lite og virket veldig passive og hadde ingenting å komme med.Det var veldig skuffende😐 De virket utrente i jobben. Anonymkode: eda22...e24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå