Gå til innhold

Tror at "daten" har kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte å chatte med en mann på nettet (hobbyside) for ca 3 måneder siden. Vi fant tilfeldigvis tonen og chattet hele natten. Dagen etter utvekslet vi nummer og fortsatte chattingen på meldinger. Vi hadde en helt utrolig kjemi, og jeg har aldri følt meg så komfortabel med noen etter så kort tid før. Vi begynte raskt å utveksle bilder, av både hobby, hverdag og oss selv, og tonen ble også flørtete raskt. Jeg ble betatt av han, nesten forelsket, og han sa han var blitt veldig betatt av meg. Han bor på andre siden av landet, så vi har ikke møttes, men etter noen uker med chatting så begynte vi å skype med hverandre. 

Men, så dukker det opp ting som jeg stusser på da.

- Han har det med å plutselig forsvinne enkelte dager. Det er som oftest en lørdag eller søndag, og da kan han være utilgjengelig på meldinger hele den dagen/evt svare meget kort. Dette er jo ikke rart i seg selv, men han sier ikke ifra når det skjer, og svarer unnvikende hvis jeg spør hva han har drevet med. Tenker jo at han kanskje er med en kjæreste da. 

- Hvordan han svarer varierer også, noen ganger er det lange meldinger med mye kliss og noen ganger kjempekort og på grensen til uinteressert. Kanskje hun er tilstede og han derfor svarer slik? 

- Han kan også virke ganske sjalu? Spør blant annet om jeg har møtt andre menn hvis jeg har vært ute osv. Er vel typisk for folk som selv er utro. 

- Jeg spurte han om han ville legge meg til på snapchat/facebook, og han svarte at han ikke bruker dette. Kan jo hende det er sant, men vi er i begynnelsen av tredveårene. Kan jo hende han står i et forhold. 

- Jeg skal innrømme at jeg har snoket litt på han inne på hobbysiden der vi møttes, og ser at han i forumet har nevnt en dame ganske ofte fra ca juni og frem til nå. Ikke noe som beviser noe, men type "Jeg må sjekke ut om jeg har råd til det, "Anne" har sikkert også en mening". Dette er kanskje det jeg reagerer mest på... 

 

Såå.. hva tror dere? Jeg har jo bare "datet" han noen måneder om det kan kalles dating, men dersom han har kjæreste så føler jeg meg veldig lurt. Vi begge sa at vi var single da vi begynte chattingen. Og ikke minst, vi har jo sex-skypet mye.. stakkars eventuell kjæreste. 

Anonymkode: 9b6b2...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som han har dame ja.. Har du hele navnet hans? I så fall kan du jo bare google han og se om du finner facebooken hans. 

Anonymkode: 8c049...587

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er vel heller at dere ikke har møttes...om så han bor i Kirkenes og du i Kristiansand går det jo fly. Ikke minst har de fleste snart lang ferie. Vel er det gøy med sexchat. Men det normale er vel å møtes. 

Angående hans oppførsel: han kan ha kjæreste, ei datter, søster, hund, ekstrajobb, er syk. Mulighetene er mange. 

Anonymkode: b3c59...74f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle ha testet ham ved å si at du skal til hans by i nærmeste fremtid, og at du gjerne skulle møtt ham de dagene du er der... Hvis han da blir veldig unnvikende og finner på unnskyldninger, så har du et visst holdepunkt. Etter såpass lang kontakt må du dessuten vite navnet hans, slik at du kan sjekke?

Anonymkode: a6b81...2af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har hele navnet hans, kan du søke ham opp på Gule Sider og se om det bor flere på hans adresse. Men dersom du ikke har hele navnet, blir det vanskeligere... Hadde det vært meg, hadde jeg spurt rett ut. Det er ikke rettferdig for deg å bruke tid på en opptatt fyr dersom du er på utkikk etter noe "mer". Det kludrer med følelsene dine.

Anonymkode: c00bb...cae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det rare er vel heller at dere ikke har møttes...om så han bor i Kirkenes og du i Kristiansand går det jo fly. Ikke minst har de fleste snart lang ferie. Vel er det gøy med sexchat. Men det normale er vel å møtes. 

Angående hans oppførsel: han kan ha kjæreste, ei datter, søster, hund, ekstrajobb, er syk. Mulighetene er mange. 

Anonymkode: b3c59...74f

Den oppførselen tilsier mer en kjæreste enn en hund 

Anonymkode: d58d3...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame eller ikke, han skjuler noe for deg og leker varm/kald med deg, samt at han spør om du har møtt andre menn når du har vært ute. Det tilsier vel egentlig at slik er tankegangen hans, at han glatt selv kan møte andre selv om han alt har noe på gang, ellers hadde det ikke fallt ham inn å spørre. 

Anonymkode: 082d6...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som han muligens har kjæreste, med tanke på at han forsvinner som du sier enkelte dager. Folk er jo som regel mer tilgjengelig i helgene enn i hverdager.. 

Men er ikke dette stedet dere møttes koblet til sosiale medier? Har du ingen info på han som du kan undersøke? 

Er det tilfeldigvis gjennom gaming eller discord? 

Anonymkode: e1ce0...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke dating på noen som helst slags måte. Du skylder han ingenting og vise versa . Nå bør du trekke deg ut, siden det ikke blir snakk om møte. Han vil ha noen til å underholde seg, kjemi eller ikke. De røde flaggene vaier som bare det.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...