Gå til innhold

En ekstra jente.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt etter sex spurte typen min om jeg kunne tenke meg å oppfylle hans drøm om å ha en ekstra jente i senga bare en gang. Det er visstnok mange gutters drøm ette hva jeg har forstått.Da jeg godt kunne tenke meg å prøve stiller jeg meg åpen til forslaget. Har noen andre prøvd ?? Hvordan blir det følelsesmessig etterpå ??

Anonymkode: 80158...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det greit med det følelsesmessige, men sexen var skikkelig skuffende. 

Anonymkode: 0556d...7cb

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her gikk det greit med det følelsesmessige, men sexen var skikkelig skuffende. 

Anonymkode: 0556d...7cb

Da vi begge er godt over gjennomsnittet oppfinnsom og leken tenker jeg at selve sexen blir uproblematisk men da jeg aldri har gjort noe sånt før er det følelsene som kanskje vil plage meg. 

Skrevet (endret)

Spør om han ikke heller vil ha en ekstra mann med i senga. Etter hva jeg leser er det større sannsynlighet for at det blir mer vellykket, i alle fall for deg. Om han vil ha en ekstra dame, må du kunne få ha en ekstra mann så får dere prøvd begge deler om dere er over snittet oppfinnsomme og lekne.
Vanligvis ikke mye futt i en mann etter utløsning og skal han tilfredsstille to damer kan det fort bli litt "dumt" selv om han kan bruke tunge og fingre.

Endret av 911
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, 911 skrev:

Spør om han ikke heller vil ha en ekstra mann med i senga. Etter hva jeg leser er det større sannsynlighet for at det blir mer vellykket, i alle fall for deg. Vanligvis ikke mye futt i en mann etter utløsning og skal han tilfredsstille to damer kan det fort bli litt "dumt" selv om han kan bruke tunge og fingre.

Haha, jeg var faktisk inne på tanken om å inngå kompromiss ….om jeg godtar en ekstra jente så måtte han godta en ekstra gutt. Er jo ikke bare gutter som har fantasier om en ekstra 🙂 

• Liker 4
Skrevet

Og hva vet jeg, kanskje han også tenner på tanken om å være litt "cuckold" eller dele på deg. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, 911 skrev:

Og hva vet jeg, kanskje han også tenner på tanken om å være litt "cuckold" eller dele på deg. 

Vet nå ikke helt det da....han kan være litt sjalu til tider  så når jeg nevner at jeg gjerne vil ha bestekompisen hans med så......hahahaha

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet nå ikke helt det da....han kan være litt sjalu til tider  så når jeg nevner at jeg gjerne vil ha bestekompisen hans med så......hahahaha

😁 Men for å være litt seriøs så er det tryggest å involvere en dere ikke kjenner så mye til fra før. Og så må guttene ikke være redde for å være nakne sammen i samme rom, og i nærheten av hverandre. Tror det kunne blitt en deilig stund for deg.:sengekos:

Skrevet
8 minutter siden, 911 skrev:

😁 Men for å være litt seriøs så er det tryggest å involvere en dere ikke kjenner så mye til fra før. Og så må guttene ikke være redde for å være nakne sammen i samme rom, og i nærheten av hverandre. Tror det kunne blitt en deilig stund for deg.:sengekos:

Var jo andres synspunkter jeg ville høre så takk for innspill. Men jeg tenker nå på bestekompisen hans da....hahaha. Jeg mener at om jeg skal være intim med en annen jente fordi han ønsker det så kan jeg vel forlange en gutt jeg liker og føler meg komfortabel med 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ting man gjør på soverommet bør være til felles glede og hygge for alle involverte, og ikke rene byttehandler. Da gjør man sex til slags handlesvare, og det er jo bare en form for prostitusjon, og ikke noe jeg ønsker i forhold. Siden jeg er bifil har jeg kanskje større glede av FFM enn mange menn, men det er veldig mange menn som ikke mestrer dette. Han jeg dater nå er god på dette, så med han deler jeg gjerne og ofte, og det er alltid en god opplevelse. Eksen ville ha dette som en "tjeneste" fra meg, og var ikke villig til å gå utenfor sin egen komfortsone, da var det heller aldri aktuelt. Mange andre har virket villige, men feilet i akten, så da har det blitt med den ene gangen. 

Når det gjelder folk man kjenner og ikke er det mange som tror at de kan sikre seg mot ubehag ved å velge en fremmed, men all erfaring viser at dette er feil. Er det grums og uklare følelser mellom paret vil dette rote det til uansett, og er dere trygge på hverandre kan dere like gjerne dele med naboer, kollegaer og bestevenner, utem at det blir kleint. Selv foretrekker jeg folk jeg kjenner og liker, siden det er mye dødtid mellom pulinga, og da er det fint å ha god kjemi og noe å snakke om. 

Anonymkode: 15b8a...6c8

• Liker 2
Gjest Middelmådig
Skrevet

Bytteavtale hørtes ut som en dårlig deal. 

Jeg er kvinne og har erfaring med både mmf og ffm. Min erfaring er at dersom JEG velger jenta for ffm og vi to har lyst på hverandre, da funker det veldig bra. Dersom det er han som velger en ekstra jente og hun er hovedsakelig opptatt av han, da er det følelsesmessig mye vanskeligere. 

Skrevet
14 minutter siden, Middelmådig skrev:

Bytteavtale hørtes ut som en dårlig deal. 

Jeg er kvinne og har erfaring med både mmf og ffm. Min erfaring er at dersom JEG velger jenta for ffm og vi to har lyst på hverandre, da funker det veldig bra. Dersom det er han som velger en ekstra jente og hun er hovedsakelig opptatt av han, da er det følelsesmessig mye vanskeligere. 

Hmmm,  det har jeg ikke tenkt på, da skal jeg være klar på at JEG skal velge jenta om det skal bli aktuelt 😉 vet akkurat hvem jeg skal spørre....hotteste jenta på KG,lol Men det forutsetter vel at han skal velge type også da..... 😮

Skrevet

Ja, enig med de to siste.

Jeg tar det forbeholdet at dere kanskje gjør denne forhandlingen med et glimt i øyet og at hele greia tenner dere begge. Men hvis dette virkelig er ren byttehandel. Svelge en kamel for å få en hyrdestund,  så høres det ut som dere ikke kommer til å lande på noe bra sted etterpå.

Og så var det dette med kompisen hans. Jeg gjetter på at han sier nei. Han liker nok ikke å høre at du kikker forbi han og på bestekompisen. Og den kan fort bli liggende og gnage bare ved at du har lagt kortene på bordet, selv om dere aldri gjennomfører. Og hvis dere gjennomfører, så omgås dere jo denne kompisen fremover. Og dere to vil da ha en "greie".

I og med at det er han som ivrer for dette, så har du jo litt å forhandle med. Men det endrer jo ikke hvor dere havner etterpå.

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm,  det har jeg ikke tenkt på, da skal jeg være klar på at JEG skal velge jenta om det skal bli aktuelt 😉 vet akkurat hvem jeg skal spørre....hotteste jenta på KG,lol Men det forutsetter vel at han skal velge type også da..... 😮

Det må jo være noen begge liker. I mitt forhold er det stort sett han som finner jenter, fordi han er mer utadvendt og den som er mest kresen, men når alle tre treffes er han veldig opptatt av at vi jentene skal finne hverandre attraktive, og han hadde aldri presset noen til å gjennomføre uansett, bare fordi han vil. Samme når jeg har hatt FFM med liggevenninna mi, da også må vi jo begge finne han attraktiv, klaffer det bare mellom 2 av 3 kan de pule, men den 3je gjør noe annet. 

Anonymkode: 15b8a...6c8

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg var faktisk inne på tanken om å inngå kompromiss ….om jeg godtar en ekstra jente så måtte han godta en ekstra gutt. Er jo ikke bare gutter som har fantasier om en ekstra 🙂 

Er flere kvinner som får oppfylt ønske om en ekstra mann enn motsatt.😉 Menn vil gjerne se dama bli pult av andre. Tipper 50% av menn hadde latt dama gjøre det.

Anonymkode: b6738...69e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I natt etter sex spurte typen min om jeg kunne tenke meg å oppfylle hans drøm om å ha en ekstra jente i senga bare en gang. Det er visstnok mange gutters drøm ette hva jeg har forstått.Da jeg godt kunne tenke meg å prøve stiller jeg meg åpen til forslaget. Har noen andre prøvd ?? Hvordan blir det følelsesmessig etterpå ??

Er du innerst klar til å ha en naken jente i senga med mannen?

hvis du er klar for det, er du klar for at han kan leke, slikke, evt knulle henne? 

Hvor langt går grensen for deg? 

Eller hva er hans drøm med ei ekstra jente? 

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, 911 skrev:

Spør om han ikke heller vil ha en ekstra mann med i senga. Etter hva jeg leser er det større sannsynlighet for at det blir mer vellykket, i alle fall for deg. Om han vil ha en ekstra dame, må du kunne få ha en ekstra mann så får dere prøvd begge deler om dere er over snittet oppfinnsomme og lekne.
Vanligvis ikke mye futt i en mann etter utløsning og skal han tilfredsstille to damer kan det fort bli litt "dumt" selv om han kan bruke tunge og fingre.

Det er et relevant spørsmål å stille, men hvis alle forespørsler skal bli møtt med krav om en gjenytelse, kan gleden og oppfinnsomheten fort forsvinne.

Min erfaring er at man kommer lengst med raushet.

(Derfor ville jeg kjapt svart ja til en ekstra mann, men med mindre entusiasme dersom det var et krav. Slik er jeg.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...