Gå til innhold

Omvendt cowgirl

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker omvendt cowgirl, jeg. Problemet er bare at penis av og til spretter ut av seg selv. Andre som har opplevd det? Hva kommer det av og hvordan hindre det? 

Anonymkode: 82076...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVis du er cowgirl finn deg en med lengre penis, og hvis du er den som er nederst gro noen centimeter ekstra.

Skrevet

Du er nok bare ei som pelmer på, har du ikke dybdefølelse? Bruk hånda di så kjenner du kukhodet når du er på topp, og memorer slaglengden så slipper du at den glipper ut. Gjentatte utglippinger er frustrerende for menn, og du kan bli husket som dårlig cowgirl😉

Skrevet

Får ikke til den der baklengsridingen.

Vet ikke om det er teknikken, meg eller partner men føler jeg blir mer poket enn pult. 

Anonymkode: f1b16...13d

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Du er nok bare ei som pelmer på, har du ikke dybdefølelse? Bruk hånda di så kjenner du kukhodet når du er på topp, og memorer slaglengden så slipper du at den glipper ut. Gjentatte utglippinger er frustrerende for menn, og du kan bli husket som dårlig cowgirl😉

That's a bad cowgirl. Me not like bad cowgirls.

Anonymkode: 41d78...89f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er teknikken, meg eller partner men føler jeg blir mer poket enn pult. 

Har dere en rammemdrass med litt høyde? Be han legge seg på kanten med føttene på gulvet, da kan du bare sitte deg på han og gi knebøy. Han kan også holde deg på skinkene for å hjelpe til eller styre takten😉

Skrevet

Uff så patetisk pinlig.

Anonymkode: beefd...6cc

Skrevet

Dere kan det ikke skikkelig enda. Øvelse hjelper.

Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Har dere en rammemdrass med litt høyde? Be han legge seg på kanten med føttene på gulvet, da kan du bare sitte deg på han og gi knebøy. Han kan også holde deg på skinkene for å hjelpe til eller styre takten😉

Skal prøve! Takk for tips😉

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve! Takk for tips😉

Setter pris på tilbakemelding da😉

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff så patetisk pinlig.

Anonymkode: beefd...6cc

Du ja, enig i det

Anonymkode: e08b5...961

Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Setter pris på tilbakemelding da😉

Ble bedre sånn, men har nok mere teken på «riktig« vei😉

Takk for tips uansett

• Liker 1
Skrevet

Flere enn meg som synes reverse cowgirl gjør vondt? Jeg gjør det noen ganger for å gi mannen fin utsikt, men jeg har null utbytte av det selv.

Anonymkode: 946dc...d2c

Skrevet

det blir for glatt i i starten av vagina og penis er såpass i spenn i motsatt rettning att den spretter ut det er et veldig vanlig problem.

bilde for ilustrasjon x marks the spot 😂

mhm.png

Anonymkode: 2da5c...490

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det blir for glatt i i starten av vagina og penis er såpass i spenn i motsatt rettning att den spretter ut det er et veldig vanlig problem.

bilde for ilustrasjon x marks the spot 😂

mhm.png

Anonymkode: 2da5c...490

Må si du var generøs mtp størrelsen her. 😂👍

Anonymkode: 23618...787

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...