Gå til innhold

Parkering OSL


dillyduzit

Anbefalte innlegg

Dette er nesten litt flaut å spørre om.. men parkering på P10 blant annet, vi skal fly ut og foreldre flyr inn og tar med seg bilen, istedet for å lete rundt på P4 og P3 sa pappa at jeg kunne parkere på 10 slik at det ble lettere for oss alle. Nå ser jeg at P10 må bookes for å parkere, samtidig som jeg ser andre priser dersom du ikke booker, er det slik at når jeg ankommer osl at jeg bare kan kjøre inn på p10 uten å ha booket plass? Lite interessert i at en kommer og parkerer bilen for meg, da jeg helt fint klarer dette selv, noe jeg ser den bookingen inneholder.

Igjen, dumt spørsmål, men hjernen har plutselig fått for seg at nå skal vi stresse før langtur, og alt må inn med ei stor feit t-skje. 

kyss og klem dummedilly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P10 er billigere hvis du bestiller på forhånd. Du trenger ikke velge valet parking! Det hender det er fullt, det kan hende det er derfor du bare får opp valet parking? 

Hvilke datoer gjelder det?

Anonymkode: e2fa7...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer opp på lørdag ettermiddag/kveld, bilen blir hentet søndag formiddag (14/15.des) Kanskje jeg bare skal bestille da muligens.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...